~~ 1 , 2 GO !!!! ~~

Wednesday, September 08, 2010


Salam guys..

Bersiaran scara langsung dri room red room patik..

Mode: hati ku tak tenteram

Song: ada bayangmu -sembilan band

Status: duda berhias


Lepas sahur td patik plan cm nk wat kuak lentang ala2 gimrama...*kawww mampuuuu??

Tp tetibe pale otak patik ni tros terpk kerja yg patik WAJIBALGHUNNAH *qolqolah ye hadek2* kne buat....patik pon tros bingas bangon dri sweeeeet red bed patik..*bingkas ye bukan bingai*

Suweeeet red bed patik *tempat amek feellllll~~


Dan2 sepantas kilat yg berdentam dentum patik capai sgala fail yg terternak nye jenal yg patik ternak hokkeyyyyy!!! *hambek kawwww byk nye..

Dengan bantuan sgala tok nenek jenal ni la ptik siap kn keja patik...POSTER patik yg bertemakn "biru firus lautan tropika" nmpk cm suuuweeeett je...ni bru 1st attempt patik untuk buat poster ke confrence.. CANTIK TAK CANTIK TAK *ala-ala suara eric leong...


Poster in progress

Kawww mampuuu bc jenal yg MAHA banyak ni?????


Tu je la crite patik tok kali ni...doa kn patik yee kawan2...

Bertemu dilaen siaran yeee..

Babai....


You Might Also Like

7 komen

  1. all the best!!! slmt hari raya....:)

    ReplyDelete
  2. TQ amir komen blog kte..

    always kep in touch ek..

    slamat ari rya too~~

    ReplyDelete
  3. hebat la dik...reraya pun buwat poster...daku x de mood lansung nak sentuh anything abt the conference...hukhuk...anyway, y x apply oral?

    ReplyDelete
  4. linda: org dh apy oral la kak...but diorg x reply pon email org 2...so la ni org assume buat poster je laaa...YES stick on buat poster..lg pon 2 cnfrence yg laen org buat oral..ok la kot kak ek..

    ReplyDelete
  5. fuuyooo

    cantiknya bilik dia...

    hehe

    S
    E
    L
    A
    M
    A
    T

    H
    A
    R
    I

    R
    A
    Y
    A


    jgn lupa follow
    =_=

    ReplyDelete
  6. suka sgt bilik angg..
    ada ketenangan di situ..
    hhaha..memang tak termampu nak baca jurnal beb

    ReplyDelete
  7. nik: amekawwww..mmpu bc mnda alah ni byk?????heheheh..TQ komen nik..

    ReplyDelete