::Bila Emosi Diganggu::

Tuesday, September 28, 2010

Salam...

Patik kembali sekali lg...bukan ape ye kwan2...jz nk meluah kn ape yg patik rs..nk luah kn kat orang tkot de yg salah sangka..so xpe la..mujur ada .:DUNIA PATIK:. tempat patik mencoret segala isi kehidupan patik..

Seronok ke rasa bila EMOSI diganggu?????

Itu la yg berlaku pd patik...bukn untuk memburukkan & membuka aib org..patik jz rs cm tak adil dia buat patik cm ni..

Baru sebentar patik menerima msg yg mengungkit segala kisah silam patik.."wehhhh benda lme wat pe la ko nk ungkit2 ek..dlu ckp laen & now ko ungkit segala menatang sume tu ek... aku tak suke laaaa"...getus patik dlm hati...*getus tu weehhhh..hehehehe.. OK SERIUS!!

**teringat kawan patik ckp "orang jenis cm ni tak ubah mcm anjing kurap" **..TQ support patik..

Kenapa la org suke mengungkit kisah lme ek???-pelik la patik rs..klu ko nk ungkit2 ko p bli kueh bangkit la weeehhh..*dh geram ni..

Kenapa la nk ganggu idop patik yg dh sedia TENANG ni ek?? aku tak pernah ganggu idop ko kan??-ke ko x puas hati ke ngn patik idop yg lebay senang dri ko ke???

MANUSIA...tak kan boley tgk manusia laen idop lebay sikit dri org laen...

Nak kate kecik dh besar memasing..kalau kawin dh 2,3 anak la weh..*tu pon klu ko subur laaaa..

Lidah mmg lembut & mudah mengatakan ayat2 manis..dan dengan kelembutan lidah lah dia bole 'membunuh' seseorang...

Patik senang je..biar la ko nk merepek meraban sume..nanti dh penat membebel pandai2 la ko diam.. *ala2 alarm clock..

Kau dengan hidup kau, aku dengan hidup aku.... *abis crita kan kan kan...

Till then..

Babai~~


You Might Also Like

11 komen

  1. manusia lahanat mana suka mengungkit cite lama tu?

    ReplyDelete
  2. e.d.y:
    hehehe...besa la kn mnusia ni mmg suke x bole tgk org senang ckit..mule la mcm2 dia buat spya kte sujud sembah kat dia smula...

    ReplyDelete
  3. hmm.. apa kna mengena ungkit2 ngan kueh bangkit ek????

    ReplyDelete
  4. im shin:
    mklom laaa...nk rya kn???so mesti la de kueh bangkit 2...

    p/s:lme x update..mne ilang??

    ReplyDelete
  5. Sabar la yer.. Itu semua membuatkan kita bertambah matang dan berhati² dalam berkawan dgn sesiapa sahaja..

    Btw hola, baru tau kamu blogger gak ;p

    Love,
    PojiePooh Abdullah

    ReplyDelete
  6. dlm khdpan ni, msti adelah org cmtu. yg x bpuas hati dngn khdpan org lain. abaikan je.. hehe

    ReplyDelete
  7. pinky:
    Tq ye support kte..
    kdg2 penat kn melayan org yg suke psyco org cm manusia ni..

    abaikn je repekan dia tu kn kn kn...

    ReplyDelete
  8. pojiepooh:
    TQ pojie...
    adat la kan klu suke 2..sume manis..klu dh benci habis sume d korek kn...

    kte bru je berjinak2 ni as blogger..hehehe

    *kalau salah tolong tunjukan..

    ReplyDelete
  9. shin domam ler.. x sihat.. nak mengurat2 pun x mampu.. ni kan plak nak naip blog.. *nanges

    p/s : arini dah sihat skit

    ReplyDelete
  10. sabar je la..manusia mmg terkenal dgn hasat dengkinya...

    ReplyDelete
  11. im shin:
    wahhh..nk ngorat pon x sempt ek...

    shian dia demm ek...haaaa now dh ok p update p...

    tgh tgguuuu je ni..lalalal...


    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    e.d.y:
    kannn..mcm2 perangai mnusia ni kannn...

    ReplyDelete