::GILE KAU.....::

Friday, October 15, 2010

Tet tet tet teeeeeeeeettttt~~

Salam sejahtera..

Berita utama dismpaikan oleh Kapal Karam Wallia..khabar yg sy bru terima..seorang blogger yg bru meningkat naik telah menerima 1 anugerah yg amat bermakna dlm hidup beliau..bukan anugerah pelajar cemerlang, bukan juga anugerah NOBEL dlm bidang beliau dan juga bukan anungerah lari dalam guni...

Anugerah yg dimaksudkan ialah.....drum please!!! *drrruuuuuuuuuuuuummmm~~

ANUGERAH BLOGGER HARAPAN


Kau gile bru je berkecimpung dlm dunia ni dh de orang yg sudi beri ANUGERAH cm ni...*terharu..sob sob...



Baiklah..mari kire menemuramah tuan mepunya blog yg bru memenangi ANUGERAH BLOGGER HARAPAN itu..


Kapal Karam Wallia (KKW) : Oh yaa..tahniah ye atas anugerah itu ye..

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) : TQ...*senyum smpai nk koyak molot ni..

KKW : Apa kah jretiria sehingga A.F.A menerima anugerah seperti ini???

A.F.A : Hmmm..agaknye dengan keikhlasan sy menulis kot sehingga ade orang memandang blog sy ni..neway TQ kat organizer MISAEH yg memndang hasi penulisan sy dan sudi menganugerahkan patik dengan anugerah ini..heheheh..LIHAT LAH DUNIA!!!!

KKW : Tahniah dan terima kasih kerana sudi ditemuramah..

AFA : Sama-sama..



Haaaa..korang tau patik diberikan 1 anugerah ok..*malu jap....neway TQ ye misaeh krana bg patik anugerah tu..jasamu akan patik kenang...patik akan menulis dalam apa jua keadaan..TQ juga pada sape2 yg sudi bc pemulisan patik ni..TQVM you guys..

Ok laa..tu je nk report kat korang..

Jumpa lg yeee..

Babai~~


You Might Also Like

5 komen

  1. vavavava..kelas gitu dapat award lagi..haha..azwan ali pun sentap sbb dia tak dapat award ni. Keep on blogging pojie ;D

    ReplyDelete
  2. erina:
    nanges azwan ali tgk aku dpt award cm ni..de mmpu ke dpt cm aku???x kannnn...hehehhee

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. nak bagi anugerah penulis blog paling memberahikan la... nak ker??

    *gelak laju laju

    ReplyDelete
  5. im shin:
    kmu nk bgi ke??kte x kish..trime je...mmg crite dlm ni pon sume BERAHI jeee...hehehhee

    ReplyDelete