::Jimba Berjimba::

Friday, October 08, 2010

Salam semua...

Pe habaq kalian semua????hope chat la ye gamaknye...bukan pe patik dh cm rs nk flu-flu je ni..maklom la bru blk malaysia *lempang laju-laju*...

Ni patik rs musti de reader yg dok garu-garu pale smapai gugur selai dua rmbut tu...buakn pe korang mesti ckp pe la "ape la mksud jimba-jimba sume ni ek??"...

Naaaaahhh...ni la nk gtau bahasa mne ntah yg patik kutip tp membawa mksyd baik kot..JIMBA=RONGGENG=HOREY!!!! ok tak mksud tu???? smapi tak korang rs makna nye dlm lubuk hati korang???...xpe laaa..kayuh pelan-pelan ok...

So kami sempat la berjimba kat PANTAI BATU BURUK mmg berdekatan dengan PERMAI INN Kuala Terengganu..pantainye sgt2 santek...kat MORIB x de sesantek cm ni tau...tu yg buat patik cm x mo blk BANGI je rs...bole????

Pantai yg sangat santek dan bersih..airnye biru bak nila tumpah..*bole tak perumpamaan cm ni?? tp makanan dia agk mahal sikit myb disebabkan patik ni nmpak as orang luar kot...padahal muke aku ni KOMPOM cm orang JAWA ok..*ko tekan kan arga yeee...adoiyai~~

Haaaaaaa..so korang bersedia atau tidak korang tadah la bijik mate nk tatap pic-pic km berJIMBA....

1.







2.







3.







HAMBEK KO....


Bercanda dipasiran pantai...

Kita bersama bermadu asmara....haakkktuiihh~~

Bersama kakak tershenta...

Ecececeh kak...

Don't look back!!!!!hehehehe..

Mengira langkah-langkah ku...

Lepaking time !!!!

Bersama rakan senagkatan...

PIKAH & JIJAH..

Makan oh makan..

Candit la pulak...

DR. MAT, DR.ZAINI yg menjadi ketua deligasi...

Kau ilham ku..hehehehe~~

Menuju puncak...

Tatapin mata ku Tante Berta...hehehhe

Melempar kenangan lalu ke LAUT !!!!

Ahmad Fauzi Aryaan...

Marlinda...

Pose pikah...hehehehe

Maher Zain MALAYSIA !!!





So amacam???ok tak bijik mata korang??? ke ade yg cm menanah menetes tgk patik dan kerabat berjimba kat PANTAI BATU BURUK???? hehehhehee...

Pekata korang plk mai cni & berjimba cm km berjimba berjimbun ni...hehehe..

Ketemu lg yeee...

Tata titi tutu~~


You Might Also Like

5 komen

  1. lawa lawa pic lu pantai batu buruk tapi cantikk

    ReplyDelete
  2. naz:
    TQ beb...amek dri hati kot...heheheh

    edy:
    kann...rindu dh kat pantai ni akcli...selonok!!!

    ReplyDelete
  3. paling cantik pic kassim yg last...

    mcm aku nak pegang kamera jer amik gambo time tu...adoiiiii geramnyerrrr

    ReplyDelete
  4. tu laaa..ajk xmo...hehehe...

    xpe pis...pas ni TAMAN NEGARA ko p x???

    ReplyDelete