::Tak Ku Sangka::

Thursday, October 07, 2010

Salam semua..

Fuuuhhhh penat nye cm kene kejar hanjeng weh...bru blk dri SKAM23..penat tp sangat seronok disana..plan cm nk jd orang GANU je tros..tp pikir2 smula byk plak komitment kat shah alam..so terpaksa balk shah alam ni haa...*sob sob sob...

Sepanjang patik kat cna ade menda yg patik tak sangka berlaku kat patik..dapat kenal mmber2 bru adalah menda yg paling besh..tp menda yg patik paling x sangka bile kwn yg slame ni patik knal mlalui alam maya tetibe jmpa kat simposium yg patik hadiri...mmg sgt2 terkezut...nk tau ape?????

Naaaahhh...ni haaaa menda yg patik mksd kan...patik terjumpa kawan blogger patik..beliau pon join SKAM23 jugak..sila jagn jales!!!! spanjang km disana, ari ke3 bru la sempat km ketemu..since jumpa mmber bru kan..y not patik mmberi sokongan mendengar ape yg disampaikan beliau evn patik bukn dlm fileld beliau..seronok dapt jumpa dgn beliau ditempat yang tak disangka...


Beliau sedang memberi ucaptama..hehehe..

Presentation bermula...

Lagi....

Even patik bukan same field, tp sokongan tetap diberikan...ceeewaaahhh~~

Patik, LINDA & HAZWAN FAIZ a.k.a HENTAK BELIPAT...

Km lg...

Tu dh 1 hal yg patik tak sangka..then muncul 1 lg menda yg patik tak sangka....MEMANG sangat2 tak sangka ye hanak-hanak...patik menang "BEST POSTER PRESENTER"...time name patik dipanggil mmg dlm hati "cam penah dgr je nme 2".. then patik tersedar sndiri yg rupenye name tu adalah nme patik laaaaa...sape lg kannn!!!! rezki patik nmpak nye disana...


Masih ingat dengan POSTER INI????

Yeaaa name patik loorrr..

Best Poster Presenter..

Ini juga...

Dan lagi...TAHNIAH !!!

Award yg amat bermakna dlm kerja patik..nmpaknye ade orang pandang kerja patik..sebagai merewardkan diri, patik rs nk adiah kan diri patik 2 psang kemeja bru untuk dipakai minggu depan untuk 1 lg conference yg akan patik hadiri pada 12-14 OKTOBER 2010 di PWTC...TAHNIAH Ahmad Fauzi Aryaan !!!!hhehehehe~~

TQ pada semua yg terlibat secara langsung atau tak langsung..diharap award ni menjadi penyuntik semangat untuk patik terus menjadi researcher terbaik...AMIN~~

Haaaa...cm tu la cite nye yg patik nk cite kat korang sume..

Jumpa lg la nmpak gaye nye ok...

Babai...


You Might Also Like

8 komen

  1. wahh hebat... sgt sgt.. hmm ole ole xde ker?

    ReplyDelete
  2. im shin:
    TQ shin..ole2???
    ala kte x bli pape sgt pon..2 yg ajak jom p ganu lg yok!!!!bru syok soping..

    ReplyDelete
  3. tahniah! boleh la abg eq belajar buat poster dgn fauzi lepas ni...

    ReplyDelete
  4. abg eq:
    hah???abg nk blaja ngn kite...malu laaa..hehehe...ni poster cm tadika je..tp if nk ajar bole je...no hal pya..

    ReplyDelete
  5. hahahahaha..perghhh!!! sempat lagi kau candid gmba aku tgk gabra tuh..hahaha

    ReplyDelete
  6. hentakbelipat:
    bukn candid lorr..nmpk cm cool je ko menjawab persoalan...ceeewwaaahh!!!

    klu aku dh abis seram sejuk weh..neway nice to see u there!!!!

    ReplyDelete
  7. haha. boleh plak jumpa wan kat situ.

    ReplyDelete
  8. oh farah:
    terkezut gak memule..cm x caye rerupenye km ni saintis...*ceeeewaaahhh~~

    ReplyDelete