::Ade BERANI???::

Wednesday, November 17, 2010

Salam EID ADHA pada semua..

Korang nk tau td ms Ahmad Fauzi Aryaan korang ni dok menelek hencek GOOGLE nk tgk pic ape akan kluar bile patik menaip Ahmad Fauzi Aryaan...so yg kluar mmg pic2 yg penah patik upload dlm blog patik...kire still ok..

So lepas tu patik sje je nk tgk ape akn kluar bile patik menaik DUNIA PATIK...sekali yg kluar korang tau ape...tp sebelum tu korang jgn GELAK GULING-GULING yee.....JANJI tau!!!!! so ni la pic yg akan terkeluar diantara byak2 pic tu..bersedia atau tidak..korang lihat je laaaa...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
korang ni saje je kan nk GELAK kan patik..ni haaaaaaaaaa picture nye~~
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Korang de berani jd cm ni????hehehehe~~


Hambek kau...korang jagn ingat ni patik ok..patik still pya akal yg waras..ni patik rs kat indonesia kot..kesian dia takde pakaian kot..ke saja nk tujuk yg beliau punya "barang" baguszz???tu patik musykil sikit tu...dan yg pelik nye de lg ek orang yg cm tak bertamadun ni..kasihan beliau..tak mampu beli pakaian kot gamaknye...ni klu kat Malaysia ni tak tau la cmne korang dok pandang kat beliau ni kannnn~~hehehehehe*gelak syaitonirojim jap~~

Ok la tu je la kot entry merapu patik a.k.a lawak yg patik pon dok gelak guling-guling jap td...Jumapa lg dilaen entry ye..

SALAM EID ADHA..enjoy ur holiday~~

Babai...

You Might Also Like

12 komen

  1. wakaka

    sangat berguling tengok gambar itu?kau mampu??

    ReplyDelete
  2. hahahaha...nak berguling di tempat rata, boleh?hehehehehhe

    ReplyDelete
  3. imanshah:
    patik pon dok rs dh guling2 dok bgon blk tak than gelak ni..hehehe

    ReplyDelete
  4. eqbalzack :
    ye kot abg eq..bukan pe kte rs cm nk tergelak pon de..hehehe..ade gak org lgu ni wujud..hehehe..

    ReplyDelete
  5. FaizalSulaiman:
    bole je..nk kat lereng bulit pon lg senang nk guling..hahahaha

    ReplyDelete
  6. kuikuikui... key word menarik tu...hahaaa

    ReplyDelete
  7. hahaha..
    waras kew tak orang tu??
    hehehe

    ReplyDelete
  8. nak komen jgk. ini betul kelakar. hilang ngantuk jap gelak guling². haha..

    ReplyDelete
  9. mye:
    tu patik tak tau..tp patik gelak la org cm ni ok..hehehe..

    ReplyDelete
  10. Lady Waleane:
    mmg pon..lg2 tgk pic sexy ni kan..hehehe..

    SALAM JUMAAT yeee..

    ReplyDelete