::Dia Buat Aku JATUH CINTA::

Thursday, November 11, 2010

Salam semua..

Geli ke gile wat tajuk entry cm ni kan...tak mati kejung korang 18 saat jap bile nmpak sume ni...korang jg risau..patik setia ok...

Ni bukan entry propah ke hape or buat2 cerite ye...mmg patik dh JATUH CINTA dengan BELIAU ni..IKHLAS patik ckp ok..muncul nye beliau ni mmg sgt2 patik suke..cm hidup patik ni ade yg dekati, yg disayangi..aduuuhhhh mmg best..beliau ni la wat patik hampir jd GILA jap ok..gila kejap je dengan perangai beliau yg comel semua...korang nk tau, beliau la mula mewarnai idop patik ok..*gitu la katenye..

Patik tau korang sure nk tau kan ape yg patik cite ni sape kan...beliau ni la patik maksudkan...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

beliau ni la kawan-kawan....

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Santek kan beliau tido...ensem je kan...hehehe...

Beliau suke mengganggu orang dengan telatah beliau yg nakal ni...sangat GERAM!!!


Dengan ini patik memperkenalkan...KIKI seekor kucing yg ade kat lab adik patik ni...sgt2 manja dan besh ok bulu beliau ni..bole jd bantal pelok gebu beliau ni woooo..

Patik ms 1st time msok je lab adk patik kat UTM ni cm terkejut nk pitam jap sbb beliau ni amat besar bg patik yg slalu je tgk kucing2 kampung...hehehe...ok??? akceli kucing ni dimiliki oleh seorang teman lab adik patik..beliau adalah seorang penggemar kucing parsi.. *tetibe ade mood nk cri kucing parsi...

Haaaaa...suke tak ngn entry kali ni??? tak kire la korang suke ke tak jnji patik sgt suke ini mentang..hehee...so sape2 yg ade kucing parsi yg nk jadikan patik papa angkat bole la kasi patik sekor yeee..bak kate orang kecik tapak tangan stadium shah alam patik tadahkan..hehehe..


Jumpa lg dilain siaran..Babai~~


You Might Also Like

20 komen

  1. patik dia mmg comel lah.. gilerh la.. seronoknye ...

    ReplyDelete
  2. aikk...comel gak kucing die..
    nk lawan bos..npk..sat nnt aku tjuk ko aku punye kucing yg plig comel loteh

    ReplyDelete
  3. hahaha..
    chumelnya kiki..
    ^_^

    ReplyDelete
  4. .:Daya:. :
    kaaan...beliau sgt2 gebus ok!!!!

    ReplyDelete
  5. apezs shah:
    memang pon...sy sangat suke!!!!

    ReplyDelete
  6. Fiq Fikri:
    bak meh nk tgk kicing ko 2 weh...

    ReplyDelete
  7. aaaaaaaaaaaa...comel gile wehhhhh! geramm aku tgk! dapat kat aku tu kompem kena ramas2..uhuhu..comell!

    kucing dalam lab? dia ada kandang dalam la u eh pojie? ke hari2 dia angkut bawak g lab?

    ReplyDelete
  8. comelnye KIKI!

    latest entry:
    http://danieldeadie.blogspot.com/2010/11/review-filem.html

    ReplyDelete
  9. Erina Asmawani:
    mmg beso ririn..aku tgk terkejut..dh la manja..mau tido dekat ngn orang jeee..

    kucing ni mmg berkeliaran dlm lab ni je haaa..dlm lab ni ade la tempat berak dia..mmg dia dh tau mne nk berak segala..

    FYI ini kucing jantan yg dh sunat!!!

    ReplyDelete
  10. AdiE:
    kiki mmg tomey adie..i looike..cm nk bwk blk shah alam je..

    ReplyDelete
  11. huhu~ bulan p0n ade gak kucing yg sngt c0mey!! lalaalalala~

    ReplyDelete