::Pemberian Orang::

Saturday, November 13, 2010

Salam semua...

Entry kali ni akceli patik cm nk berTERIMA KASEH kat seseorang ni..bukan ape beliau bole patik gelarkan sebagai "peminat senyap" dlm dunia maya ni...besa la kalau dh minat ni, klu bole nk express kan minat dia kate nye...bukan minat patik ye..tp minat d way patik menulis katenye...ALHAMDULILLAH la penulisan patik diterima orang...

Ok berbalik pd cerita patik td..cara beliau mengexpress minat beliau ni dengan memberi patik hadiah..bg patik tak de hal nk bgi-bagi hadiah ni..malah patik sgt2 hargai..sejak mengelongsor dlm dunia blogging ni..mcm2 patik dh terima..klu yg p holiday ke ade je la buah tangan nye kan..so bg patik, patik sgt suke ngn hadiah pemberian teman blogger..

Berbalik pd adiah yg patik trime ni patik suke sbb benda tu ade tertulis name patik 'Ahmad Fauzi Aryaan'.. dlam hati patik bermonolog "gile laaa..dh la 1st time dpt menda cm ni...cute, tomey, santek nyeee"....

Patik tau korang mesti dh menggeletek nk tau kan menda ape yg patik dpt kannn??? ni laaaaa hadiah pemberian beliau..hopfully suit kat patik ek..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

See ade name patik wooooo~~


Akceli menda ni patik tak dpt lg tau..dia anta pic ni kat patik...gile laaa..sangat santek ok CINCIN ni ade name patik lg ok...korang ade?????hehehe... neway TQ kat 'peminat senyap' patik ni...

Orang kate biar ramai kawan tp jangan ramai musuh...tak salah untuk dlam berkawan selagi tau batasan nye kaaann...

Ok laaaa kot entry kali ni...ade time lg patik update...

Babai...

You Might Also Like

16 komen

  1. gilrh laaaa Patik.. tahniah...;)

    ReplyDelete
  2. wow, siap ada peminat misteri lg ni...he

    ReplyDelete
  3. wah wah wah. hang bukan main lagi. siap dapat adiah seyh.....aku pown minat hang senyap2.. aku lah yg bgi. haagaga

    ReplyDelete
  4. wah patik..da la siap nama..cantik plak an....perghh

    ReplyDelete
  5. apezs shah:
    akceli patik teruja trime mnde alah ni..tak penah orang bg cm ni...

    ReplyDelete
  6. greenailin:
    mcm2 orang kan greenailin..patik sgt2 berbesar hati depa nk kwn ngn patik..

    ReplyDelete
  7. Jey Yusuff:
    patik tak la sehebat kamu...baru2 blajar untuk jd cm kamu..

    ReplyDelete
  8. Yatre Hayati:
    hang yg bagi ka???hang mmg peminat aku no 1 kan...hehhe

    ReplyDelete
  9. Nur:
    hehee..santek ek???mmg santek pon kannn~~

    ReplyDelete
  10. Rara Farah:
    jangan laaa jales..patik pon cm biasa je..kmu pon bole jd cm patik pya...hehehe

    ReplyDelete
  11. WAH..BESTNYE...
    tahniah!

    latest entry:
    http://danieldeadie.blogspot.com/2010/11/3-p-pengalaman-baru-panas-penat.html

    ReplyDelete
  12. AdiE:
    tgu ms nk dpt je adie..sy sgt suke!!!!

    ReplyDelete
  13. wah cntiknya..
    sape pminat tu??
    nak minta 1 jgk r..
    hahahaa

    ReplyDelete
  14. homaigod! siap ada peminat senyap lagi..uuuuu ;p

    ReplyDelete