Berhati-Hati..

Friday, December 17, 2010

Salam semua..


Sebelum patik nk memulakan entry..

ENTRY TIADA KAITAN ANTARA YG HIDUP ATAU PUN YG DH PERGI TAK RETI NAK KEMBALI LAGI..

Bila lihat lelaki je korang mesti pikir lelaki ni EGO, GANAS, SOMBONG la segala..tp bile melihat PEREMPUAN ni korang bole plk ckp perempaun ni jenis BAIK, RENDAH DIRI, SOPAN SANTUN semua..kire yg baik je la kat perempaun dan yg jahat je la kat laki kan..hehehe..

Ni haaa...klu korang nk tau sesetengah PEREMPUAN juga ade tabiat buruk beliau ni haaa...diulang yeee..SESETENGAH ok!!!! so ni la GOLONGAN yg PERLU diberi PERHATIAN oleh golongan LELAKI..

1. Perasan Cantik

Ade sesetengan PEREMPUAN ni adoiyai...perasan bebenor la yg diri nye cantik weh..dia menganggapkan wajah mereka ni bole mencairkan mne2 lelaki..ade yg menjadikan diri mereka sebagai kaki kikis kepada insan yg bernama lelaki..*kesian ko laki weh..

2. Punya 'suger daddy'

Ni lg 1 golongan yg tak bole belah la patik nk ckp..golongan ni sanggup menggadaikan tubuh badan mereka dan mendampingi orang besar demi memenuhi kehendak hidup yg mau kan sume yg besar..lelaki yg hidung belang pulak merasakan 'bila dh de pluang..grab jeee'.. *2-2 same je weh...

3. Pandai Amek Kesempatan

Bagi golongan ni plak..setiap peluang yg ade depan mata ni tak harus la dipersiakan. tanpa mempedulikan tunangan orang, suami orang..bak kata depa 'gunakan sebaik mungkin'.. *pandai la ko PEREMPUAN....hehehe

4. Suka Mengongkong

Queen control adalah words yg paling ssuai la ni..orang cm ni yg jenis suke mengawal gerak geri kite pon tak syok gak kan..dengan sape kuar, pukul brape nk blk, dan mcm2 lg laa...korang byangkan laaa setiap 5 min nk call wat the fish weehhhh.. *walayeeehhh tak bole la patik cm ni..

5. Mahu Sempurna

Tidak ade manusia yg dilahirkan sempurna dimuka bumi ni weh..sikit banyak akan ada cacat cela nye manusia tu..sikap ygmahukan kesempurnaan ni adelah menda yg RIMAS ok!!!! nk kate nye dia je yg betoi..org lain sume salah.. *klu ade cm ni..huru hara idop wehh..

6. Selekeh

jangan ingt LELAKI je selekeh..ni haaa perempuan pon ade yg selekeh yg tak reti nk jg penampilan..tak perlu OVER the river ok...jz janji rapi dri atas ke bawah dh memadai...ade org tu hambooiii mmg SUPERB la penampilan..tp p kat bilik dia..walaweeehhh bilik bole ternak tikussss~~ *eeeyuukksss sapa kah ituuu..

7. Suka Mengharap

Golongan cm ni yg jenis susuh nk buat kputusan untuk diri sndiri..orang jenis cm ni suka berharap dan terus berharap even dia tau yg menda yg diharapkan tu TIDAK akan menjadi milik dia.. *kesian la PEREMPAUN cm ni..

8. Terlalu Cemburu

Cemburu tanda nye sayang...YESZAA betoi..tp klu dh OVER??? kang ade yg melayang..hehe...bukan tak bole nk cemburu..bole nk cemburu..tp klu TEEEERRRlalu cemburu bole buat LELAKU ni RIMAS!!! tu yg ade couple ni clash sbb TEERRRlalu cemburu.. *kurangkan lah cemburu yeee...

9. Tidak Berhati-Hati

Orang kate lidah ni tajam nye lebih dri pisau..so bile nk berkata-kata ni perlu la berhati-hati supaya tak de hati yg kne toreh-toreh ngn kata2 tajam kamu.. *lidah nmpk je lembut...tp hambek kata2 nye tajam cm pisau..


Naaahhh..korang cube la semak ade tak CIRI-CIRI yg patik senaraikan tu dlm list perangai GURL/CIKARO korang?? CIRI-CIRI yg patik senaraikan adalah dri observation patik pada sekeliling..kalau betoi ok laa..klu salah info patik ni I'M SORRY~~

Ok laaa..rs nye tu je entry kali ni...

Renung-renungkan dan selamat beramal..

Babai...


You Might Also Like

13 komen

  1. aku penah jumpe...pompuan yg asyik marah je...pastu merungut...wah boleh tertekan kalau ada bini camni..hehe

    ReplyDelete
  2. Hah naseb baek saya xde PATIK. kalau ada mamposss!! Eh! gurlz ke saya hahaha.. tapi tu biasala.. sesetengah ada gak jumpa camtu.. tapi xsemua tu ada pd org tu.

    ReplyDelete
  3. dulu ada member se-grup yg ada kebolehan 'mengambil kesempatan' ni.pantang org baik sikit, nak ambik advantage

    ReplyDelete
  4. yup2!!
    betol tu..bagus ko stand up utk lelaki..

    Latest Entry:
    http://danieldeadie.blogspot.com/2010/12/gigih.html

    ReplyDelete
  5. wow.. kalu semua popuan cmnie takde la laki kat dunia nie kann...
    the other thing popuan suka jual mahal.. tp takde la mahal mana pon.. huahua3

    ReplyDelete
  6. huhu..nobody perfect...mmg ade pompuan yg cmnie..tp xsume k...hehe

    ReplyDelete
  7. mmg btol pun. aku kadang2 selekeh.mmg pndai amik kesempatan. nk idup. perasan cntik? agak la. kdg2 bukan selalu.laki pun sama gak kdg2 perasan nsem wlpun x.normal.tidak berhati2? memang pun. selayaknya

    ReplyDelete
  8. haa..kan dah pandai embed video..kih kkih...aku rasa aku tergolong selekeh a. saja la tu nk malukan aku..hahah

    ReplyDelete
  9. kehkeh..ni kau kaji dari sikap sapa nih..kekhe..abeh la kau lepas ni ade jele nk jeling2 kat kau

    ReplyDelete
  10. Aku enti sangat dengan perems yang mengongkong..yang gewdix sket2, leh layan tapi make sure cun..jeles buta tuli memang aku pelekong..muuahahhahaa...
    Aaaaiiihhh ladies, ada minat sama gwa ka?

    ReplyDelete
  11. hmmm bole tahan ler...kena sipi2 pun dah merah muka wooo...
    lagi kalau kena ber das3...

    ops..tu bukan tanda cik bebel termasuk dalam golongan tersebut...wpun ada sipi2...(muahahahahahah)

    ReplyDelete
  12. Adakah ciri2 lam senarai tu yg sama cam zozu? wallahualam..hehe..

    ReplyDelete