Bertapa Episod 1...

Monday, December 20, 2010

Salam semua..

HADOYAI...rindu nye ngn blog PATIK ni..PATIK kembali seperti biasa semua...

Rindu pd kenangan lalu membuatkan Ahmad Fauzi Aryaan korang ni akhir nye berjaya menjejakan kaki kesatu tempat nuuunnn jauh diutara tanah air..tujuan PATIK kesana bukan lah untuk membawa diri sebenarnya...ttapi pergi menhadiri jemputan kawan PATIK yg melangsungkan perkahwinan kat perlis..mmg impian PATIK lama dulu untuk kembali semula kesini selepas dekat 5 tahun meninggalkan perlis yg banyak mengajar PATIK erti BERJAUHAN..sebelum menjejakan kaki ke PERLIS patik sempat la menghirup udara segar sekitar ALOR STAR yg penuh dengan jelapang padi..



Tak sangka akan kambali kat cni semula..

Indah nyeee...



Sungguh menghijau laman kat cni...PATIK tenang kat cni..


Walaweehhh sangat seronok bile kembali semula kat cni...mmg AMAN sekali, dua kali dan tiga kali...

Sekian untuk kali ni...Jumpa lg..

Babai~~

You Might Also Like

18 komen

  1. perlis tu. xleh jauh lagi? hahah

    ReplyDelete
  2. waahhh pojie...huhuhuhuuu

    aku baru abes meeting dowh....damn, tak dapat join ko...

    ReplyDelete
  3. lupa, t upload la gambar kawen fataf sama..huhuhuhu

    ReplyDelete
  4. lawa seyhhhh..

    sempat ke chuping tak? tgk ladang tebu.lawa gilaa

    ReplyDelete
  5. Qarl:
    rindu nk p cna plus ade menda nk cover kat uitm arau..+ de kenduri..

    ReplyDelete
  6. noname:
    xpe la pecal..ade menda aku nk tag ko nnti.ko tgu...sgt2 DIFFER!!!!

    ReplyDelete
  7. FaizalSulaiman:
    perlis la ni musim ujan..sgt tak mengizinkan nk berjalan sakan...jz so so je jalan nye..

    ReplyDelete
  8. cantik pemandangan.
    teringin nk pergi juga ar.. =.^

    ReplyDelete
  9. tenang giler...tapi bila tengok hari2 aku dah bosannnnnnnn

    ReplyDelete
  10. tenang n indah.... bawa daku ke situ... hehehehe

    ReplyDelete
  11. cik bebel sentiasa:
    ko mest dh nk muntah ijau kan...hehehe

    ReplyDelete
  12. shopping sakan kat padang besar ke fauzi?

    ReplyDelete
  13. eqbalzack:
    ade la sikit..tp dh mahal la abg eq...sgt laen conpare ngn 5 tahun dlu..depa ni mmg suke naik kan arga cm ni..waaaaa~~

    ReplyDelete