Bertapa Episod 4...

Tuesday, December 21, 2010

Salam semua..

Abdul Fataf Amdan dan Masyitah Abdullah adalah 2 insan yg pernah wujud dikala zaman patik belajar..alhamdulillah 2 insan ini telah bergelar suami isteri baru-baru ni..TAHNIAH !!!

Kenduri yg berlangsung kat ARAU PERLIS telah mmbuat kan patik smpai ke negeri indera kayangan ni..pergi untuk menghadiri kenduri class mate patik since diploma lg..alhamdulillah patik sampai jg akhirnya..

Keunikan depa ni adelah sbb depa ni masa zaman km blajar dlu langsung tak menunjukan tanda2 untuk berkahwin...really !!!! TAK ADA...tp lepas km sama2 habis belajar ms dgree kat UiTM shah alam ni bru la patik tau yg depa ni bercinta lepas belajar.. *info dri pengantin lelaki...

Patik telah diwakilkan oleh pengantin lelaki untuk menjemput semua kawan2 yg berkelapangan untuk mai kemajlis tersebut bagi pihak pengantin..masa jemputan dibuat ramai yg tidak mengenali insan yg bernama MASYITAH ni siapa...dan bila patik upload kan pict pengantin baru la kwn2 semua kenal siapa MASYITAH yg dimaksudkan..



MASYHITAH + ABDUL FATAF
















Haaaa..akhirnya impian patik untuk kembali semula kat PERLIS telah berhasil..TQ kat pengantin atas jemputan...semoga perkahwinan kalian diberkati ALLAH..semoga panjang umur dan dipanjangkan umur hingga ke anak cucu...

Sekian untuk entry BERTAPA...Jumpa lg dilaen entry..

Babai..

p/s: siaran akan tergendala buat sementara..patik ade urusan kat kelantan start 21-23 DEC 2010...tunggu update sekembali nanti...




You Might Also Like

11 komen

  1. aik otw g k'tan...cane bole post entry nie???konpius den....

    ReplyDelete
  2. kau bile lagi oi..jgn lupe ajak aku lah

    ReplyDelete
  3. eh2..patik bila lagi??haha

    wahah samalah ngan hentakbelipat

    ReplyDelete
  4. hencik patik ni bz skang yer..
    berbunanya ati tgk org kawen haha

    ReplyDelete
  5. pasaipa pengantin xmu pandang kamera????

    ReplyDelete
  6. apsal pengantin x pandang kamera ni

    ReplyDelete
  7. As'salam...

    same cantik same pandang kedua mempelai , tuan empunya diri bile lagi he3..

    p/s: 1st time sampai di sini, amy follow blog nie & salam perkenalan ye..

    ReplyDelete
  8. nampaknya warna ungu cantik jugak dibuat tema perkahwinan..
    akan difikirkan..

    hahaha..

    selamat pengantin baru kepada kedua2 mempelai..
    semoga bahagia ke anak cucu..

    yang benar
    ikhram

    ReplyDelete
  9. Sereyes aku tak tahu fataf kawen nga sitah..Aku nampak gambar tak nampak cam syitah pun...huuhuhuhu...diam diam berkahwen rupanya derang
    ~wow~

    Ohh junior Aku

    ReplyDelete
  10. Baru perasan, muka pengantin lelaki ni macam Zulkifli Bujang

    ReplyDelete
  11. wahhhhh....jumpe daus n pjey..rindu kat dorg weh. Sempat lagi ko g uitm arau..mesti best gila dapat mengimbau kenangan masa study kat sana kan..bestnyeee!

    syitah n fataf. Mmmg sangat sepadan ;)

    ReplyDelete