Lambaian..

Monday, December 13, 2010

Salam semua..



Korang pernah tak salah lambai?? ni bukan kire cm lambaian kaabah ke hape ye..mklom la musim org haji dh habis kan..

Ni haaa.. Ahmad Fauzi Aryaan korang nk crite yg beliau gile confident melambai smapai kan lambaian tu kearah orang yg salah okey..

Cm ni...td ms nk smpai lab yg dh cm tak de orang ni tetibe patik nmpk manusia yg cm patik familiar kenal kat area lab ni haaa..dengan semangat yg mmbara dan penuh confident nye patik pon melambai dengan penuh mesra keara seorang GADIS yg hanya berjalan kaki..gile kau dengan muka tak bersalh dok melambai tetibe GADIS tu pon memandang pelik smbil mmbalas lambaian patik dengan gaya terpaksa..hahahha...mujur la time tu patik dok atas moto..so lantak kau la prasan aku ke tak...

Moral dri cerita:

1. Kurangkan confident ketika melambai
2. Jangan jadikan semut sbgai makanan ruji.. *gile smpai bole ilang ingatn terhadap kawan sndiri..
3. Jangan pandang arah lain ketika menunggang...sila FOKUS kat depan je...

Jumpa lg dilaen entry yee..

Babai~~


You Might Also Like

8 komen

  1. siyes lawak

    btw, thanks for joining the contest!

    Qarl dh baca and dh submit sume links yg join kepada para sponsors sbb diorang pilih pemenang!

    so fair..

    all d best

    ReplyDelete
  2. hahahahaha.. confident tu perlu ye, tapi terlalu confident tu bahaya! hahahha.. klaka..

    ReplyDelete
  3. hahha.. lawak2...
    len kali yakin lagi kann..
    naseb tak kene lempang.. lalala

    ReplyDelete
  4. hahahahaha..
    moral no 2 x bley blah weh..
    makanan ruji? ley jadik tenggiling nanti..haha

    aku penah..tapi ni org tu babai aku, aku x kenal pun tapi aku plak kompiden babai balik dia,sekali tgk dia babai org belakang aku. DEYM! malu gila! huhu

    ReplyDelete
  5. aiiihhh...aku dah tobat tak mo lambai orang..pernah sekali teruja lambai mamat mana tah, dah ler bertentang mata....uiihhh...aku pun ada kemaluan gak

    ReplyDelete