Rindu Kamu,,,

Friday, December 17, 2010

Salam semua...


Tatkala entry ni menjelma patik dh pergi jaaauuuuhhh dri kota SHAH ALAM..pergi buat sementara waktu jeeee..hmmmm tetibe patik merindui teman patik setelah dekat seminggu meninggalkan lab..mane tak nye slame ni dengan depa je la patik berkawan..segala suke, duka, sentap, merajuk sume dengan depa...since patik dok saja smbil tgk picture lme dengan depa ni patik de reka sajak KHAS buat TEMAN yg penah menyinggah dlm hidup patik..TERIMA KASIH TEMAN..

Teman

Persahabatan yang terjalin kini

Hasil kemesraan kita semalam

Andainya ia hancur di ambang esok

Pastinya kita kan bermusuhan

Adakah perpisahan ini

Menjadi jurang antara kita

Tiada ku tahu kau sebenarnya

Teman

Andainya ada sembilu

Yang pernah menusuk hatimu

Maaf ku pohon

Tapi kiranya ada madu yang terpalit padamu

Jangan kau buangkannye

Kerna ianya bisa menjana mindamu…

Mengimbas memori kita bersama






Lagu ni patik tujukan KHAS buat semua teman lab INDUK & INTEC dan semua yg pernah wujud dlm kehidupan patik..yg selama ni berkongsi cerita kisah suka duka sepanjang perkenalan...harapan patik agar persahabatan kita ni akan kekal sampai bile2...yg penting patik SAYANG korang RINDU korang..

BABAI~~

p/s: patik pergi jauh yeeee~~



You Might Also Like

4 komen

  1. sayang pada sahaabt..sahabtlah segalanya .. tanpa sahbat, tidak meriah hidup nie

    ReplyDelete
  2. alolololo....cumel je puisi kamu dik oooiiii...rindu kami semua sgt2 lh tue...wutever, kami dah balik pun...bersedia utk ke kelantan nxt week okay...eheheheheeeeee

    ReplyDelete
  3. nice puisi....


    jom join GA cik bebel...
    http://jommembebel999.blogspot.com/2010/12/giveaway-tahun-pertama.html

    ReplyDelete
  4. syg r apa yg di sekeliling kta..
    huhu..
    papepon family is no 1..
    hehe

    ReplyDelete