Posts

Showing posts from September 4, 2010

~~Oyeeehh nk beraya~~

Image
Salam guys... Bersiaran secara langsung dri roooooom suweeet rooom patik sekali lg... Pejam celik pejam celik dah nak raya..lagi bape hari lagi kan... *mengira jari jemari yg mulus ini... Cam ne ni guysss nak raya tapi tak de duit lg nih.... * garu pale ckit~~ Mak patik dah mula tunjuk2 kain langsir..tunjuk2 kaftan ala2 siti nurhaliza dh tuuuu.. adoiyai mak mak~~ Tp patik tak de pitih lg nih...tunggu org ihsan nak bg bonus raya kot..bagaikan menunggu acapan menjadi putih gitew... Ingat dulu mase kecik2..petik jari je mak belikan baju...kasut...sekarang bila dah versi2 habang2 tengah 20an ni..semua nak kena beli sendiri..azab tul kan...kang raya nak gak kena ulur duit raya kat budak2.. *oh itu tidak mungkin ok!!! sekarang ni budak2 bg singgit pandai jeling2 nak lagi...dulu2 zama patik 50 posen pun sebat... omaigod!!!!sepuluh hengget je..give me another 20 plz... Bila citer2 ngan kawan patik diorang selalu citer bila raya jalan ramai2 pi raya umah orang..yang x kenal pun main te