Posts

Showing posts from September 28, 2010

::Bila Emosi Diganggu::

Salam... Patik kembali sekali lg...bukan ape ye kwan2...jz nk meluah kn ape yg patik rs..nk luah kn kat orang tkot de yg salah sangka..so xpe la..mujur ada .:DUNIA PATIK:. tempat patik mencoret segala isi kehidupan patik.. Seronok ke rasa bila EMOSI diganggu????? Itu la yg berlaku pd patik...bukn untuk memburukkan & membuka aib org..patik jz rs cm tak adil dia buat patik cm ni.. Baru sebentar patik menerima msg yg mengungkit segala kisah silam patik.."wehhhh benda lme wat pe la ko nk ungkit2 ek..dlu ckp laen & now ko ungkit segala menatang sume tu ek... aku tak suke laaaa"...getus patik dlm hati... *getus tu weehhhh..hehehehe. . OK SERIUS!! **teringat kawan patik ckp "orang jenis cm ni tak ubah mcm anjing kurap" **..TQ support patik.. Kenapa la org suke mengungkit kisah lme ek???-pelik la patik rs..klu ko nk ungkit2 ko p bli kueh bangkit la weeehhh.. *dh geram ni.. Kenapa la nk ganggu idop patik yg dh sedia TENANG ni ek?? aku tak pernah ganggu id

::Berpuas Hati Dengan Yang Baru::

Salam n good morning.. Kembali bersiaran lg bersama patik yg sedang serabut cm tak cukup lantai nk berjoget cak pong cak pong dh ni..hehehe..masih mengira hari yg akan tiba.. Mode: Happy go lucky !!! Song: Enjit-enjit semut... Status: Sedang menilik orang.. Tgk tajuk pon dh cm curiga je kn..entah pe la "Berpuas Hati Dengan Yang Baru" ko ni Ahmad Fauzi Aryaan oiii... Short entry ni bukan ape, patik sgt sgt sgt sgt sgt suke ngn background yg cm comel ni haaaa...kaler yg ala2 MUNTAH IJAU ni mmg suweeeeettt ngn patik!!!! *abaikn je laaa... TQ erina yg sudi mengajar patik dalam selok belok menggodak membelek segala menda alah ni..patik kan fresh lg...hehehehhe *ko fresh ke weeehhhh??? beliau sgt2 mengambil berat terhadap patik dan DUNIA PATIK ini..segala cadangan dan bantuan beliau sgt2 la patik hargai.. So ape pendapat korg ngn kulit baru blog patik ni??? ada cadangan??? bole la ajar2 patik if tak keberatan yeee... Time kaseh sume..Jumpa lg di laen entry!!! Babai...