Posts

Showing posts from October 8, 2010

::Selamat Tinggal Segalanya::

Image
Salam semua.. Berjumpa lg bersama Ahmad Fauzi Aryaan dlm dunia maya beliau yakni .:DUNIA PATIK:. .... Pe la yg patik nk merepek ek under tajuk yg cm tak bole blah je kan... *jgn nk muntah belahak ok... OOOO yeeee...ni patik JANJI crite yg TERAKHIR kat TERENGGANU ok..pas ni korang tak yah la nak muntak ijau ke, merah ke, warna warni ke ok..pas ni dah habis...hehehehehe~~ Kisah kali ni patik bawakan cerita yg berunsur hari-hari trakhir patik kat negeri orang...sob sob sob...ni nk bercite ni pon dh 4,5 helai tisu patik dok lap mate ni... *tipuuuuuuuu.. Besa la kan klu p mne2 tempat orang sure la nk beli ole-ole untuk fmily, kwn sume kan..so tempat yg paling idael mmg la PASAR PAYANG ..adus mmg besar pasar ni..menda yg patik sgt2 berkenan ialah batik tangan terengganu..sangat2 santek...arga pon mmg santek gak...tak pe la orang berduit mmg layak la mmbelinye..tak pe patik dh simpan angan-angan akan mai cni nk borong batik tangan ganu...even mahal tp sgt2 berbaloi-baloi... Ni de la p

::Jimba Berjimba::

Image
Salam semua... Pe habaq kalian semua????hope chat la ye gamaknye...bukan pe patik dh cm rs nk flu-flu je ni..maklom la bru blk malaysia *lempang laju-laju*... Ni patik rs musti de reader yg dok garu-garu pale smapai gugur selai dua rmbut tu...buakn pe korang mesti ckp pe la "ape la mksud jimba-jimba sume ni ek??"... Naaaaahhh...ni la nk gtau bahasa mne ntah yg patik kutip tp membawa mksyd baik kot.. JIMBA=RONGGENG=HOREY!!!! ok tak mksud tu???? smapi tak korang rs makna nye dlm lubuk hati korang???...xpe laaa..kayuh pelan-pelan ok... So kami sempat la berjimba kat PANTAI BATU BURUK mmg berdekatan dengan PERMAI INN Kuala Terengganu ..pantainye sgt2 santek...kat MORIB x de sesantek cm ni tau...tu yg buat patik cm x mo blk BANGI je rs...bole???? Pantai yg sangat santek dan bersih..airnye biru bak nila tumpah..* bole tak perumpamaan cm ni?? tp makanan dia agk mahal sikit myb disebabkan patik ni nmpak as orang luar kot...padahal muke aku ni KOMPOM cm orang JAWA ok..*ko tek