Posts

Showing posts from November 11, 2010

::Cerita Kreatif::

Image
Salam semua.. Jeng jeng jeng Ahmad Fauzi Aryaan korang mai lg membawa perkhabaran ni..bukan perkhabaran berita patik nk kawen ke hape ye..ni blogger sinior kite BEN ASHAARI wat uji minda kat blog beliau ni..kire cm santai je laaa.. Ok laaa..patik pon as usual cube la nk merepek cr berilmu semata nk join ni..cm tak de menda so why not join jap.. Sebelum tu meh anak2 amek port...yg laki dok besila..yg femfuan meh dok bersimpuh..naaahhh bru ade ciri wanita melayu gitu...baiklah ni abang Ahmad Fauzi Aryaan korang ni nk bercerita perihal diri beliau sebagai blogger baru dlam dunia maya ni.. Bermula dengan tiada ape yg nak bercerita...beliau sambil sengeh2 cm jerang busuk semata2 untuk mengcreate cerite depan lappy beliau...dengan harapan sengehan yg beliau buat tu bole la mendapat ilham gamaknye... Sambil sengeh tu...adoiyaii ternampak plk pagar besi yg entah bile la nk buang ni haaa..dh naik rimas dok lekat kat molot ni...bak orang kate ni la treadmark kite..orang laen de trade m

::Dia Buat Aku JATUH CINTA::

Image
Salam semua.. Geli ke gile wat tajuk entry cm ni kan...tak mati kejung korang 18 saat jap bile nmpak sume ni...korang jg risau..patik setia ok... Ni bukan entry propah ke hape or buat2 cerite ye...mmg patik dh JATUH CINTA dengan BELIAU ni..IKHLAS patik ckp ok..muncul nye beliau ni mmg sgt2 patik suke..cm hidup patik ni ade yg dekati, yg disayangi..aduuuhhhh mmg best..beliau ni la wat patik hampir jd GILA jap ok..gila kejap je dengan perangai beliau yg comel semua...korang nk tau, beliau la mula mewarnai idop patik ok.. *gitu la katenye.. Patik tau korang sure nk tau kan ape yg patik cite ni sape kan...beliau ni la patik maksudkan... . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . beliau ni la kawan-kawan.... . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Santek kan beliau tido...ensem je kan...hehehe... Beliau suke mengganggu orang dengan telatah beliau yg nakal ni...sangat GERAM!!! Dengan ini patik memperkenalkan... KIKI seekor kucing yg ade kat lab adik patik ni...sgt