Posts

Showing posts from December 20, 2010

Bertapa Episod 3...

Image
alam semua.. 2006 adalah tahun terakhir patik meninggalkan UiTM ARAU...kat cni la segala suka duka patik sebagai pelajar jurusan DIPLOMA SAINS 2003-2006...kat cni la patik mengenalai erti sahabat..bila berjauhan ni la insan bernama sahabat amat penting..mmg byk kenangan kat cni... 18 DECEMBER 2010 patik berpeluang menjejakkan kaki semula kesini...weeeehhh mmg terharu weh bile kenangan lame akan menjengah kotak fikiran tatkala melangkah kat UiTM ARAU ni..tak terkata laaa patik melihat perubahan UiTM ARAU la ni berbanding 5 tahun dulu..yg penting UiTM ARAU DIHATIKU... No ong!!! ni la no bilik patik 5 tahun dlu.. Bilik km dulu nye hanya 2 orang..dan la ni menjadi 3 orang..student semakin ramai..so terpksa disumbat menjadi 3.. Haaa..kat cni laaa km selalu sidai baju...still kukuh besi ni berdiri..weh rindu zaman2 dlu weh.. Jeng jeng jeng...tetibe ade perubahan berlaku..ade plak tempat lepaking ni terbina... Kelihatan dining km still kukuh berdiri..kat cni la mcm2 crite kis

Bertapa Episod 2...

Image
Salam semua... Bertempat di DEWAN SRI ANGGERIK, UNIVERSITI TEKNOLOGI MARA PERLIS (dulu nye km panggil dewan baru jeee...) patik telah mendapat jemputan untuk menghadiri ke FESTIVAL KEBUDAYAAN UNIVERSITI-UNIVERSITI MALAYSIA.. Patik berasa berbangga krana dijumput ke festival ini..sbb nye kat cni la PATIK dididik lebih kurang 5 tahun dlu...gile kau tak excited nk sampai cni..dada ni cm dup dap dup dap cm tak sabar nk msuk tempat ni semula... Akceli event ni berlangsung bermula hari rabu, 15 DEC 2010...patik hanya bole cover on hari sabtu malam sje atas jadual plan yg pack..tp yg agak sedih patik terlewat smapi kat cni disbb kan ade hal semasa dlm perjalanan kesini... *banyak toi dugaan. ..tp alhamdulillah patik dpt la tgk sedikit event depa ni berlangsung.. FASTIVAL KEBUDAYAAN UNIVERSITI2 MALAYSIA... MC pd malam tu yg snagt hapenning.. Peserta dri UPSI ..sangat manis suara beliau.. *sesuai ke perumpamaan cm tu?? Peserta dri UMP ... *klu tak silap laa.. Bersama CIK BEB

Bertapa Episod 1...

Image
Salam semua.. HADOYAI...rindu nye ngn blog PATIK ni..PATIK kembali seperti biasa semua... Rindu pd kenangan lalu membuatkan Ahmad Fauzi Aryaan korang ni akhir nye berjaya menjejakan kaki kesatu tempat nuuunnn jauh diutara tanah air..tujuan PATIK kesana bukan lah untuk membawa diri sebenarnya...ttapi pergi menhadiri jemputan kawan PATIK yg melangsungkan perkahwinan kat perlis..mmg impian PATIK lama dulu untuk kembali semula kesini selepas dekat 5 tahun meninggalkan perlis yg banyak mengajar PATIK erti BERJAUHAN..sebelum menjejakan kaki ke PERLIS patik sempat la menghirup udara segar sekitar ALOR STAR yg penuh dengan jelapang padi.. Tak sangka akan kambali kat cni semula.. Indah nyeee... Sungguh menghijau laman kat cni...PATIK tenang kat cni.. Walaweehhh sangat seronok bile kembali semula kat cni...mmg AMAN sekali, dua kali dan tiga kali... Sekian untuk kali ni...Jumpa lg.. Babai~~