Kuning ke Putih????

Tuesday, January 18, 2011

Salam semua..

Wat pe ni????dh mkn luch lom ni??? patik bru je mkn blk mkn kat sec.7... mkn lauk2 besa je ni...

Nk tya la korang kenal tak kaler KUNING dan PUTIH tak????

Miaahahaha..kasi patik gelak jap..entry kali ni patik harap korang kat luar sne tu paham ye ape yg patik nk smpai kan...

Patik nk crite la pasal potassium bromide kat dlm lab ni..since patik ni bdk al2 kimia la kot *terpaksa mengaku..so ade la byk jenis chemical dlm lab ni...




Td dok borak2 cite psal potassium bromide..tetibe kuar la plak psal kaler menda alah tu..

Ade la mmber patik dok tya kaler potassium bromide ni...

So dengan confident mmber patik ni dok jerit...

KALER KUNING.....

Km dlm lab tetibe terdiam...lma sikit bru la hilai tawa km sume bru start...

PUTIH la weh bukan KUNING...

Km terus gelak smapi nk guling2 dlm lab ni haaa...miahahaha....



Tak pe laaa...km maaf kan beliau ni haaaaa..tp yg penting confident ok!!!!!!!miahahaa....confident tu je patik bg 10markah kat beliau....

Ok laaaa...nk p siap kan potassium bromide yg kaler KUNING ni haaa...

Jumpa lg yeee....

Babai~~


You Might Also Like

11 komen

  1. yg pasti aku taktau plak warna die.. hahaha

    ReplyDelete
  2. benci kimia..so tak tahula kaler ape..kalo cakap biru pon ercaya..hahahha

    ReplyDelete
  3. kalo sempat viva bulan depan bole la kita grad sama2... all the best!

    ReplyDelete
  4. dia ada masalah color defects tak, fauzi.hehehehe

    ReplyDelete
  5. mesti masalah lampu kuning ni..so beliau layak dimaafkan hahahahaha

    ReplyDelete
  6. tak pernah tahu

    sebab dr sekolah x ambik kimia

    =_=

    ReplyDelete
  7. bestnya..
    tringat msa zman skola dlu lec ajr gtaw procdure die kt dpn ktorang wat exprment sndri kat blkang..
    hahahhah

    ReplyDelete