Mimpi Terindah...TIDAK!!!!!!!

Thursday, January 13, 2011

Salam semua....

Ni haaaa..patik nk crite sikit kisah patik dok mimpi mlm td...woooooo mmg seram ok!!!

Patik dok mimpi pasai P.A.C.A.T ok!!!!! menda alah yg klu dok lekat amboiiii segan dia nk tanggalkan....

Cb bayangkan klu la pacat yg dok lekat gigit kat betis korang ade dlm 30++ & besar dia ade la sebesar jari telunjuk??? *bayangkan.....

Patik tau mimpi tu mainan tidor kan..sje je nk tau ape la makne nye mimpi P.A.C.A.T besar patik tu ek?????


Bukan sekecil cm ni ok~~~



Haaaa..cm tu la simple entry pagi ni yeee..

Patik nk smbung wat writing ni..dh lme dh mendiamkan diri dri wat writing..kang ade gak mama dok memekak kang..lalalalal~~

Jumpa lg yeee..BABAI~~


You Might Also Like

20 komen

  1. DanieL AdiE:
    fuuuhhh~~lega...

    bahek bos...nak buat la ni...

    ReplyDelete
  2. fuhh ni reality tebawak2 sampai mimpi ni fauzi.ahahahaha

    ReplyDelete
  3. mcm penah dgr je maksud dia tapi x hingat plak dah..drh hencik patik byk sgt kot? tu yg dia geget haha..

    ReplyDelete
  4. PATIK lor mcmtu ke? Besau yea.. Lekat dekat betis yea? Ermmmm tanda asenya macam nak dapt bestis besar haha..:p

    ReplyDelete
  5. hahhaha....mimpi punya seram ler...dia nak buang darah kotor tuh...muahahhahahha

    ReplyDelete
  6. mungkin sama maksud dengan kalau mimpi kena patuk ular kot...

    so, anda akan di pinang...muahahahahahahaahah

    ReplyDelete
  7. P.A.C.A.T? HAHA geli seyh! Tapi, comel ape? Lembik2 macam jeli kan? :P hehe

    ReplyDelete
  8. pacat bukan bagus ke untuk kesiahtan

    ReplyDelete
  9. pacat??
    ada makna tu..
    ahahaaaa

    ReplyDelete
  10. punyelah banyak organisma comel di bumi ini..kenapa harus pacat menjadi pilihan kaw??..haha

    ReplyDelete
  11. maksud digigit pacat maksudnya..lepasni ada durian runtuh,...hik3..just kidding..takpe,pacat gigit darah kotor je..

    ReplyDelete
  12. ,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
    //__l_l_,\____\,__
    l_---\_l__l---[]lllllll[]
    _(o)_)__(o)_)--o-)_)___
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Selamat Tahun Baru Dengan Azam Baru
    http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    " Antara kau dan aku
    Blog ini sebagai pengantara
    Salam Sebuah persahabatan....
    Terima kasih atas kembara ziarah maya”

    hahhh tu lahhhh sebelum tidor basuh kaki dulu tak lerrrr pacat gigit nantiiii

    ReplyDelete
  13. oh noooooo.. geli sama pacat. tapi nk try jugak sentuh setakat mana gelinya. belom pernah sentuh pacat walaupun pernah ke sawah.. ;)

    ReplyDelete