Tak Salah....

Monday, January 10, 2011

Salam semua...


Just SHORT entry kali ni....patik pon tak tau la nk ckp cmne sbb patik tak alaminye..mmber patik just nk mintak advice patik psal relation ni..nk tya korang laaa..



SALAH KE WANITA PROPOSE LELAKI????



Memandangkan lelaki la ni agak PEMALU so si GADIS memulakan dulu...rs patik tak salah kot kannn...

So pd reader semua nk pendapat korang laaaa...TOLONG yeeee !!!!!

Sekian & jumpa lg...

Babai~~

You Might Also Like

16 komen

  1. sdgkan nabi pon diproposed siti khadijah. so, terang2 xsalah.. :)

    ReplyDelete
  2. tak salah pon...dan tak pelik...smoga berjaya kpd kwn anda..haha

    ReplyDelete
  3. tak salah.serius x salah tapi jangan la sampai nampak terdesak.berpada-pada.kalau nak tau saya sendiri pernah propose lelaki,bkn sekali tapi 2,3 kali haha..x slh mencuba kan?

    ReplyDelete
  4. biar betik PATIK ni. nak gurlz yg melamar yea..ermm asenya okeh je ni..;)


    apezs ada tag patik. meih dtg yea.;)

    ReplyDelete
  5. Ok je, kepada gadis2 di luar sana atau pengunjung blog patik, sila ngorat saya..wahaha..poyo sikit

    ReplyDelete
  6. zaman sekarang tiada lagi istilah perigi cari timba

    tpi sekarang baldi cari gayung ada

    hahaha

    =_=

    ReplyDelete
  7. hahaha..

    bagus2..
    boleyh jer.. lagi style dow

    ReplyDelete
  8. Tak salah pun, Fauzi. Orang kita saja yg masih berpegang pada perigi cari timba. actually that's doesn't matter pun.

    ReplyDelete
  9. tak salah .. tapi malu larh pmpuan propose .zaman skrg niey macam tak elok je . haha .

    ReplyDelete
  10. salam...
    aku rase x slah pon..
    dan pernah berlaku pon..

    good luck to ur friend..:)

    ReplyDelete
  11. tak salah..tp macam segan je nak propose laki..err..

    ReplyDelete
  12. xsalah..sape2 pun yg propose xsalah...cuma jgn lah lelaki bila dah kena propose dok ungkit2 pompuan tu terhegeh2 kat dia...

    itu xbaek okeee

    ReplyDelete
  13. x salah pon...coz pompuan skrg pon ade hak nk dpt lelaki yg tebaek dlm idop die....juz do it..dpt or x dpt tu laen citer.... gud luck

    ReplyDelete