Bila Seseorang Tak Puas Hati....Maka....

Monday, February 14, 2011

Salam semua...

Apa pendapat anda bila sesuatu berlaku kat keta anda?? mksud nye jika kereta anda di sekat atau kereta anda di calarkan tanpa sengaja...

Akceli patik terpanggil untuk wat entry ni sbb ade seorang 'insan teraniaya' ni telah membuat sesuatu ats sbb kereta nya telah bercalar dan beliau telah melakukan sesuatu untuk mendapat keadilan...tp adakah tindakan beliau ini efficiant???



Adakah tindakan cm ni korang akan lakukan untuk mendapat keadilan??patik tak pasti laaa..adakah org yg berslah akan tampil mengaku kesalahan nye???

So apa yg patik bole ckp BERHATI-HATI dalam pemnaduan..sbb dengan kesalahan kecil boleh menyushkan orang lain...

Sekian entry patik kali ni..patik nk p calar kan kereta org ni...sape mau ikot???? angkat kening...hehehe...

Babai...


You Might Also Like

33 komen

  1. huhuhu... kalau yg melakukan kesalahan tu jujur mungkin dia mengaku.. tapi mungkin kebarangkalian untuk berjaya tu nipis.. hehehe...
    nak ikot!!!! nak calarkan kete kat area mana?? hehehe

    ReplyDelete
  2. akupun hangin kat org yg calarkan kete aku. ada yg tulis no Phone lg
    kurang asam btl...

    ReplyDelete
  3. mgkin org yg buat x akn ngaku tp suka dgn cara ini dari dia buat bkn2...gi calar kete org tu blk ke,gaduh2 ke..tambah lak sah2 dia ckp kete hitam tu dia tahu haha..x sng duduk ler tuan kete tu ye? ngaku pat.yg slh ttp slh.

    ReplyDelete
  4. nadzirah aqilah:
    jom kat faculty ni je haaa..byk kreta mahal2 kat cni...

    ReplyDelete
  5. ::FAIZ FARISH::
    tu nme nye kurang asam jawa ok!!!

    ReplyDelete
  6. zOeY zAu YaH:
    menjawab la kreta itam tu kan...

    ReplyDelete
  7. cet.. berani sungguh ya dia buat mcm tu..

    ReplyDelete
  8. nak ikot jugak... suka buat keje jahat nih... kih3~

    ReplyDelete
  9. hahaa..

    agak la kan.. bnyak jer yg cmtuh!

    buat somethng tgal tak gtau!

    ReplyDelete
  10. untuk mendapatkan keadilan seperti cara ini pasti sgt tipis. tapi tak salah mencuba. mn la tahu kan org tu insaf n mgaku..hehe

    ReplyDelete
  11. pelik sungguh tindakan org ni...
    tak pernah lagi jumpa..
    pasang je lah CCTV dalam kereta tuh..
    hehhehe..

    ReplyDelete
  12. .::: Princess MOMOY :::.
    terpaksa demi mendapat keadilan..

    ReplyDelete
  13. SyahmiFikri:
    ibarat kentut meninggalkan bau je.hehehe

    ReplyDelete
  14. myezatul aQma:
    wowww!!! kne beso bajet ni...hehehe

    ReplyDelete
  15. rasanya tak berkesan..lainlah buat banner besau2 kat simpang traffic light..tergesel je, inikan lagi kalau langgar lari sampai mati anak orang, takde yang nak mengaku

    ReplyDelete
  16. haha, ingat dulu2 ayahanda sayangkan kereta antik dia tu, tup tup tercalar, mahu tak dia membebel, walaupun kete lain lebih hensem comel lote dr kete tuu. haha..

    apapun, cara hantar surat mcm tu tak efisyen laaah . nak tuntut, mai jumpa dgn yg calar tu sndri lah kan?? hehe,,,

    ReplyDelete
  17. ni mesti kes lesen terbang..huhu

    ReplyDelete
  18. FIFIEY LYCHEE MARATION:
    mesti ade value kat keta tu...kot2 ms ayahanda fie ngorat bonda fie ke..mne x ngamuk beliau..

    ReplyDelete
  19. aku dulu masa mula mula bawak kereta..aku g lantak je langgar kete orang..pastu aku lari..tapi aku dah bertobat daa..sebab aku da jadi pemandu yang berkhemahh =P comel tak perangai hodoh aku ni..

    ReplyDelete
  20. ada ker org berhati mulia yg mengaku? neighbor sebelah umah nih siap parking depan umah ai lagi... buat dek jer... tuh caner plak citernyer?

    ReplyDelete
  21. hmm rasanya takde sapa nak ngaku salah nye tu. cuba kalau benda berkaitan dpt RM$$$ cpt je laa ada yg dtg.

    ReplyDelete
  22. haha..
    dlm hdp kte msti brhati2..
    huhu..

    ReplyDelete