Kuala Keniam, Taman Negara..HERE Patik Come !!!,

Thursday, February 17, 2011

Salam semua...

Waaahhh..time2 gni syok naaa klu pekena nescafe ice ngn goreng pisang...manTOP ok!!!! korang dok wat pe je tu??? ade yg dok cadang nk p bli pisang goreng ek??? good..bole laaa patik nk tumpang beli ek..hehehe...


Nampak tak patik dok berbeg2 baju segala ni..ni bukan beg nk blk kampung yeee...ni beg nk msuk utan...akceli la ni patik dok tengah kemas2 beg pakaian patik untuk patik gerak ke shah alam kejap lg..esok seawal pagi *katanye* patik dan angkatan akan ke Kuala Keniam, Taman Negara PAHANG untuk kerja sampling MASTER kawan patik...patik sebagai membantu kerja beliau..

Kire nye trip ni kerja smbil berjalan..patik akan off kesana selama 3 hari 2 mlm bermula esok pgi sehingga ahad...insyallah patik akan on track smula hari isnin ngn berita dan sedikit pic aktiviti sepanjang kat cna..

So now sume brg2 dh siap kuar dh..tinggal nk pack msok beg je...bju2, sluar luar & dlm, sleeping beg, tourch light, rain coat, pinggan cawan sudu n garfu sume dh siap..cume sedikit mknan je nanti la patik beli kat shah alam mlm nnti..

Doakan patik dan teman2 selamat pergi dan balik yeee...

Ok laaa...sedikit short entry kali ni..

Jumpa lg yeee..

Babai...


You Might Also Like

17 komen

  1. ya.. saya nak beli pisang goreng ni.. hehe.. semoga selamat semuanya..:)

    ReplyDelete
  2. ::FAIZ FARISH::
    aku p KERJA smbil BERJALAN...ko nk ikot ke????

    ReplyDelete
  3. bestnya msok utan..
    nati kim slam kat hewan2 kat sna ye..
    haha

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. jgn merayau sorang sorang diri tau, stay in d group. have fun & safe journey.

    ReplyDelete
  6. waaahh..syok tuh g masok utna..nak ikot beb..haha...
    salam perkenalan dr hawiz..yihaaa...

    ReplyDelete
  7. mye:
    ok..xde hal laaaa...patik akan smpaikan salam nye yee...

    ReplyDelete
  8. Mama Kembar 3 :
    bahek mama..patik akan dengr..TQ atas nasihat...

    ReplyDelete
  9. hawiz:
    nak p wat keja laa...nak ikot????hehehe

    ReplyDelete
  10. semoga selamat pergi dan pulang

    ReplyDelete
  11. semoge selamat....
    (mcm awek bagi pesanan pulak)

    ReplyDelete
  12. enjoy ur self yea pojie..

    best koet masuk hutan bagai nie!!

    ReplyDelete
  13. kim salam kat bakal abg ipar qlah , hecik beruang.. eh2 , ad x beruang kat sne :P

    ReplyDelete