Terima Kasih Hencik....

Saturday, February 05, 2011

Salam semua..




Korang buat pe ni???? sihat??? patik ok2 sihat je....

Ok laaa entry kali ni patik nk crite menda yg jd hari ni...agak malu la bg patik..1s time ok menda ni jd cm patik...tak tau la korang penah kena cm patik tak...akceli ari ni patik p Taman Dato' Haron sbb ade kenduri cukur jambul...nk jadikan cerita ms patik melalui 1 tol area tu masa p patik dpt FREE..mksudnye patik tak bayar pon tol kat cna...gile kau tetibe dpt free ari ni...murah rezki ok patik ari ni...alhamdulilah~~

So bila dah settle kenduri kat cna tu patik pon balik melalui jalan yg sama...yg best nye still dpt FREE lg ok...time patik hulur duit hencik tol tu ckp 'Tol dh byr...' ...hadoiyai murah lg rezki...apa yg patik bole ckp 'TQVM la sape yg byr tol patik hari ni...moga anda murah rezki'....AMIN...

Sekian entry kali ni...

Babai...


You Might Also Like

5 komen

  1. wah

    takpalah harini hari fauzi.esok lusa hari deme-deme tu plok:)

    ReplyDelete
  2. pelik dan mushkil...hmmmm, jap nak pikir sat..

    tak reti nak pikir..hmmmm... cemane leh dapat free... ahhhh mushkil2..

    ReplyDelete
  3. errrkk..camner situasi ini bole terjadi ye saudara ahmad fauzi aryaan? boleh saudara jelaskan dgn lebih lanjut? hehehehe..

    ReplyDelete
  4. macam mana leh dpt free?sape bayarkan?

    ReplyDelete