Eh....dapat lg??? yahoooooo!!!!!

Sunday, March 13, 2011

Salam semua...

Parcel OH parcel !!!

Yippieee...jz quick update...patik dpt parcel lg laaa..dri sape???? peminat kot...hehehe...tak de laaa...projek baik pya...

Sesampai dri SHAH ALAM..umah patik dikunjungi hencek POS LAJU...since umah patik ni cm ala2 suram cm tak de orang...so depa ni dengan mudah tinggal kan pesanan ni je..

Sibbaik dia tinggalkan note cm ni..klu tak mau menunggu gak diri ini..miahahah...

Yippiieee i got my parcel !!!! isnin nnti nk p amek kejap laa...seronok nye!!!

Sekian entry kali ni..

-Ahmad Fauzi Aryaan-


You Might Also Like

11 komen

  1. Asyik2 dapat parcel je ko ni Fauzi!

    ReplyDelete
  2. kuih akok dilevery ke? ha ha ha..

    ReplyDelete
  3. Wah..bestnye..

    Tahniah..

    Bole x patik bg kat adie lak parcel..

    plz2..

    ReplyDelete
  4. zOeY zAu YaH:
    kannn...ni nk perli patik ke hape??

    ReplyDelete
  5. DanieL AdiE :
    alaa...sok bru nk amek laa..ni patik punye..hehhe

    ReplyDelete
  6. Hai asyik dapat parcel jek.
    Agak2 apa ke bendenye tu yek?

    ReplyDelete
  7. parcel apakah itu??? macam cek beribu ribu lemon aje.. curious giler nak tahu.. nak tahu!!!!!!!!!!!

    :) peace!

    ReplyDelete
  8. apaka isinya pojie?apakahhh???hehehe

    ReplyDelete
  9. hek elehhh ingatkan nak gtau pe isi dlm parcel tu..suspen jek! :p

    ReplyDelete