Hambek kau..bila bosan amek coklat!!!

Tuesday, March 08, 2011

Salam semua...

Holla korng sume...wat pe je ni??? dok bersantai ke?? hari ni hari santai patik dok umah..saje je menonton TV smbil membesarkan perut yg semakin ketat nk pakai seluar..hehehe...



Klu korang laa kan time santai korang wat pe ek??? patik ape lg..tgk je la koleksi ni..mau tak nye lilitan pinggang ni dh bertambah2..hehehe...

Tp best nye bile ade koleksi cm ni rs nk mkn tu sgt2 laaa kurang..patik saje je suke beli & simpan..hahaha...ni haaaa dlm gerobok ni ade laaa sume koleksi cm ni...sape nk angkat siku!!!!

Tp org kate coklat ni bole release tekanan ek???? hmmm patik pon penah gak bile frust menonggeng & tertonggeng patik melantak coklat ni...wooooo mmg mau ilang ingatan weehhh..mmg release sgt2..sila laa cb pd sape2 yg tak pernah cube..mujarab ok!!!! hehehe..

Naaahhh cm tu je laaa entry patik utuk kali ni...so pade sape2 kat luar sana bole bole laaa cube "terapi coklat' ni dengan jaya nye...moga mujarab yee...

Jumpa lg yee semua..

Babai...

You Might Also Like

14 komen

  1. pergh..mmg kaki coklat ah patik nih...kalah den

    ReplyDelete
  2. Wargh..!!! banyak gila kot. Nak toblerone! hehe

    ReplyDelete
  3. coklat tak mengemukkan...ok what...

    ReplyDelete
  4. Terapi coklet? tak penah dengar. boleh cube nih. kene makan banyak2 ker? hehehe....

    ReplyDelete
  5. baby suka cekelat

    *tgn di bahu...hahahaha

    ReplyDelete
  6. sedapnya coklat!

    coklat itu sungguh sedap

    ReplyDelete
  7. perghhhh

    menyelerakan!!!

    meh bak satu, pojie!

    ReplyDelete
  8. suka suka dan suka!!!!
    penyumbang saiz dan kegembiraan serta ketenangan. yeay!

    ReplyDelete
  9. tuuu diaaa cekelatttt...
    bak satu sini boleh??

    ReplyDelete