Patik WAS here!!!

Friday, March 04, 2011

Salam semua..

Fuuhhh lepas perjalanan lebih kurang 6 jam lebay cm tu..patik dh selamat sampai kat Jeli ,Kelantan...myb korang akan ingat patik berada di tengah2 bandar KB kn?? tp yg sebenarnya salah..patik berada kat Jeli now!!!!

Akceli patik kat cni sbnar nya membawa diri jauh dri dunia yg sibuk...*ceeewaaahhh* patik saje je lepaking kat umah mmber patik kat cni..saje nk merasa angin cni plk...

Esok klu bole rs nye nak laa tgk sessi pembuatan AKOK yg dulu nye patik hanya merasa dri SHAH ALAM jeee..tp kalau bole nk tgk sendiri cara bakar smpai laaa siap kueh AKOK yg mnjadi kegemaran geng lab kat SHAH ALAM nuuunnn...

Sekian short entry update dri Jeli Kelantan Negeri Cik Siti Wan Kembang...jumpa lg dilaen entry yeee..

Babai..

p/s: weehhh bdk2..patik dh melantak akok dengan banyak ok!!!! sedap giles...ko ade?????




You Might Also Like

9 komen

  1. negeri ku tu patik..jeli laluan ku

    ReplyDelete
  2. jangan muntah akok sudah la yer..

    ReplyDelete
  3. Dah terlanjur ke negeri akok tu silalah belajar sekali bagaimana cara nak wat akok tu yek dan lepas ni tak payah nak tunggu member balik kelantan baru dapat merasa makan akok. pas ni dah boleh wat sendiri.

    ReplyDelete
  4. ok fine km x mkn lg...nnt bwk blk cni no share2 rrr...no..no...no.....hahaha

    ReplyDelete