Nak yg terbaik...

Thursday, April 28, 2011

Holla semua...




"Untuk memperkukuhkan SESUATU yg HEBAT sebelum ini agk sukar"


Begitu laa pandangan yg bole patik berikan bila sesuatu bertukar tangan...mungkin apa yg telah berlaku sebelum ni adalah TERBAIK...bg yg baru pula, untuk memperkukuhkan sesuatu yg dh sedia TERBAIK dimata patik sebelum ini agak sukar dan mmg memerlukan KERJASAMA yg terbaik supaya apa yg ditinggalkan oleh mereka akan menjadi sejarah yg mungkin akan kekal selamanya...

Sebagai contoh cuba korang bayangkan 1 PERSEMBAHAN yg setiap kali menjadi persembahan yg ditunggu2 oleh setiap orang yg sedia mengetahui tentang kehebatan persembahan tersebut...sudah tentu mereka yg sudah membuat persembahan sebelum ini inginkan yg TERBAIK, SAMA atau LEBIH BAIK dri apa yg mereka pernah buat..tak gitu konsep nya??? if patik ditempat mereka patik pon mengharapkan depa akan mengekalkan atau memberi THE BEST!!!! sayang bila apa yg dh ditnggalkan akan musnah begitu sahaja...

Bagitulah harapan TINGGI yg ditinggalkan oleh mereka supaya menjadikan ianya sebuah persembahan TERBAIK selepas ini..

Berbalik kepada apa yg cuba patik maksudkan...begitu laaa harapan patik untuk diri patik sendiri untuk menjadikan "PERSEMBAHAN" yg telah sedia HEBAT ini menjadi LEBIH HEBAT insyaaallah...

~Kami bukan TERBAIK, tapi kami TERHEBAT~


Sekian entry TERBAIK kali ini...

-Ahmad Fauzi Aryaan-

Align Center

You Might Also Like

8 komen

  1. jom2...kerjasama tue penting...then jgn nak tikam menikam...wishing u best of luck...

    budak sem 1 kan...kene la usaha lebih...hahaha

    ReplyDelete
  2. nnt leh la pelajar af gune words tu lak kan

    asyik2 terbaik2...

    ReplyDelete
  3. Betol2! Sgt klise 'terbaek'...

    ReplyDelete
  4. suka ngan tag tuh ~Kami bukan TERBAIK, tapi kami TERHEBAT~
    Yes... u are the one.

    ReplyDelete
  5. wish u luck fren, jgn putus asa...

    ReplyDelete
  6. wahai fauzi...abg eq sudah abes exam! yea..hehe

    ReplyDelete
  7. ^^ ape yang penting??

    TEAMWORK!

    ReplyDelete