Bercanda dipasiran pantai...seronok wooooo

Wednesday, May 25, 2011

Holla semua...

Seronok gak ek p tempat orang ni...lagi2 bila dpt p pantai ke kan..wooo sgt best bagai nak termeninggal rs nye ok...

Akceli patik & geng berkesempatan lepaking kat PANTAI IRAMA BACHOK KELANTAN...gile kau tak best...pantai dia jernih ok...nmpk pasir putih tepi pantai.. *ala2 lagu amalina ok..



Makan cucuk2 jap...lapa giles ok...

welcome to PANTAI IRAMA BACHOK...

Apa laa yg khusyuk & tawadduk yg depa dok tgk tuuu...

Ini laaa dia TAPAK SULAIMAN...1st time nmpk live ok!!! teruja... *betapa jernih nye air dia smpai nmpk clear tapak sulaiman tu...





Ape lg..pose memanjang je laa bdk2 ni.. patik pulak dok mne???? melayan bdk2 ni laaa..klu tak mne nk dpt pic ni..tak gituu konsep nye...hehehe...

Memperkenalkan pose DUYUNG BUNTING...heh heh heh...


Naaaahhh tu dia entry bercanda dipasiran pantai untuk kali ni...overall km mmg had fun gile bagai meninggal idop smula bila mai cni..freshhhhhhhh sgt dok pantai cm ni...pantai kat sbelah pantai timur sna best tak cm pantai kat cni...sob sob sob..

Jumpa lg dilaen entry..

-Ahmad Fauzi Aryaan-

You Might Also Like

7 komen

  1. hamboi...baba,ade duit berjalan jew..
    meh dtg melaka lagi

    ReplyDelete
  2. nak cenderajiwa tapak sulaiman tuh =P

    ReplyDelete
  3. ambe penah gi skali pantai irama...cantekk tpt tu...

    ReplyDelete