Ni laaaa akibatnya jadi DUDA...

Tuesday, May 31, 2011

Holla semua..

Bila diri ditingglkan, semua mesti dilakukan sendiri. Ini terjadi bila mak pak patik dh pulang kekampung kat Banting, untuk melihat kebun kesayangan depa selepas ditingglkan agak lama. Lagi pon adk pempuan patik ade kat kampung tu sebb kerja di Meru. Tak pe laaa sebagai abang patik redha kan je. Kesian pulak adk patik tu dok sensorang kat kampung.

So kat Bangi ni patik terpaksa laa menguruskan diri sendiri. Dulu bila balik dri lab je ade makanan yg terhidang, baju mak tolong basuhkan. Tp kini semua tu patik kene buat & mencari sendiri. Sekali sekala bila SENDIRI itu BERERTI.


Untuk malam pertama patik sebagai orang bujang, hanya bee hoon sup, cendawan goreng dan sejug air soya untuk disental mlm ni. Alhamdulillah rezki untuk malam ni. Aktiviti pas ni ade lah menyidai baju yg dh siap mesin kat luar tu dan pas tu tgk cite Kum Kum The Series.

Sekian quick entry mlm ni. jumpa lagi yeee.

-Ahmad Fauzi Aryaan-

You Might Also Like

8 komen

  1. sedap yerr .~ sendiri2 pn berbaloi2.. :D

    ReplyDelete
  2. Pojie,
    Be thankful for what you have; you’ll end up having more. If you concentrate on what you don’t have, you will never, ever have enough.
    so makanpun macam tu gak. maknanya hargailah apa saja makan yg kita ada dan jangan byk mengeluh. beehon sup ok apa..cendawan goreng memang sedap.

    ReplyDelete
  3. ala pojie, baru duda.belum duda beranak 1.mana nak jaga anak bagi susu lagi?ahahahahaha

    take care pojie!

    ReplyDelete
  4. pojie..

    biasa lah tuh! kalu aku berbujang.. gorang telur jer.. hahaha

    ReplyDelete