Ah ah ah Ahmad Fauzi Aryaan...

Saturday, June 11, 2011

Hai semua.

Salam hari sabtu buat semua. Sebelum tu dengar lagu ni dulu........







Untuk entry kali ni patik nk bawakan 1 lagu yg begitu best yg pernah patik dengar. Lagu dari nyanyian Arrora Salwa-Ahmad. Apa kaitan lagu ni dengan patik?? Sebab nya ade sebut nama AHMAD dalam bait-bait lirik nya. Hehehehe..AHMAD Fauzi Aryaan katenye kan.

Unik nya lagu ni sebab ade memuji lelaki disitu. Kita dh sedia maklom kebanyakan lagu asek berunsurkan nama wanita dan jarang sekali penggunaan nama lelaki dalam lirik lagu dan ini berlaku dalam lagu AHMAD ini.

So korang yg bernama atau yg punya nama AHMAD harus laa berbangga kerana muncul lagu ni. Hehehe. Tak de muncul nama Wan ke, Danial ke, Cik ke Leman ke, Safuan ke kannn. Yg ade AHMAD jugak.

Sekian entry ah ah ah AHMAD kali ni. Jumpa lagi yeee.

-Ahmad Fauzi Aryaan-

p/s: patik dedicate lagu ni kat "teman pinjam bahu" patik. Hope dia suke & ingat patik bile dgr lagu ni.

You Might Also Like

18 komen

  1. adei~ tiap2 hari kat lab duk dengar lagu ni~

    x suka~ huhuhuh

    ReplyDelete
  2. hahaha.. ko patut dedicatekan kpd org yg ko suka...

    ReplyDelete
  3. Eyrique Ettiqazz :
    lorrr betoi laaa AHMAD fauzi aryaan kaaannn???

    ReplyDelete
  4. senyumSOYA:
    alaaaaa suke laaaa ah ah AHMAD...

    ReplyDelete
  5. Untold story :
    dedicate tok diri sendiri laaa..Ah Ah AHMAD...

    ReplyDelete
  6. Ahmad also call Muhammad... dis song is dedicate to Muhammad our prophet s.a.w....i like dis song very well...


    pojie jgn nak perasan.. heh heh heh.... ~myvi merah :p

    ReplyDelete
  7. myvi merah:
    yeszaaa...tu yg sebenarnya yg patik ingin kan...akceli lagu ni memuji our prophet s.a.w.. dan hanya dibuat dlm bentuk catchy so dat ramai org suke walau pon ADE YANG TAK SUKE LAGU NI...

    *dengan "heh heh heh" aku sangat mengenali kau yeeeee..

    ReplyDelete
  8. Hahahaha.....kan pojie..takde lak lagu bertajuk fa fa fa faiz kan? larikkkk.......

    ReplyDelete
  9. zizidiazora:
    kantoiiiiiiii...terbongkar dh 1 lg..org melaka, kerja yg ala2 consultn, name faiz...jeng jeng...bile laaa nk kenal semua ek???hahhaa...

    ReplyDelete
  10. besar gila gambar vid neh.hahaha

    mang ahmad untuk ahmad pojie aryan la yek?hehehehe

    ReplyDelete
  11. ahmad fauzi aryan adalah babah saya..ahmad afnan adalah papa saya..hehe

    ReplyDelete
  12. FaizalSulaiman :
    saje je kasi beso2...supaya jelas keAHMAD Fauzi Aryaan nye..hhee

    ReplyDelete
  13. hahaha....salah la pojie..faiz tu merujuk kpd faiz farish la....

    ReplyDelete
  14. AFA...bace la entry nie..

    http://danieldeadie.blogspot.com/2011/06/jangan-bercakap-sambil-makan.html

    ReplyDelete
  15. zizidiazora :
    hohohoh...dh jmpa ngn daniel adie ek?????? tp still menyorok kan....

    ReplyDelete
  16. DanieL AdiE :
    arggghhhh STRESS je bole ckp...siapa laaa ZIZIDIAZORA tu ek??????

    ReplyDelete