Dah sampai masanya...

Friday, June 10, 2011

Hai semua.


.Dah sampai hujung nya.


Bila sesuatu permulaan pasti akan ade pengakhiranya. Begitu laaa sebuah kehidupan yg mesti kita lalui sebagai manusia. Begitulah sebuah kepastian.

Ini lah yg terjadi terhadap hidup Ahmad Fauzi Aryaan. Topik pengakhiran thesis patik telah sampai. Dalam menghadapi sesi pengakhiran ni laaaa sifat M patik begitu terserlah. Bila dh lame tak menjengahnye nanti kelak akan menghadapi kesukaran untuk mengingat kembali apa yg telah patik lakukan suatu masa dulu.

Benda yg telah patik lakukan lebih kurang 2 tahun dahulu perlu patik polish kembali supaya tak hilang begitu saja. Sabar dalam menghadapi semua ini adalah kunci kepada kejayaan. Tak gitu???

Demikianlah kehidupan patik sebagai pelajar semester akhir a.k.a blogger. Sebagai blogger yg cuba untuk mempelajari segalanya demi sebuah kehidupan yg cerah disana.

Sekian entry kali ni. Jumpa lagi

-Ahmad Fauzi Aryaan-

You Might Also Like

16 komen

  1. o, i miss my analytical chemistry....

    ReplyDelete
  2. best nya......jgn lupa saya ye nnt :(

    ReplyDelete
  3. lepas ni update pasal dunia pekerjaan plak pojie:)

    bonne chANCE!

    ReplyDelete
  4. alhamdulilah akhirnya siap jgk!..
    hehe

    ReplyDelete
  5. Kalau tidak kerana semalam kita telah berusaha, bersungguh, bersabar dan berdoa, belum tentu hari ini kita akan berada di sini. so tahniah pojie, atas kesungguhan dan keazaman yang akan menyerlah sebutir intan.

    ReplyDelete
  6. Linda Musa:
    sy x lupe kakak pya...still menunggu nanti ms KONVO...

    ReplyDelete
  7. ::FAIZ FARISH::
    ko mmg slalu xde kaitan kan..

    ReplyDelete
  8. zizidiazora :
    TQ zizi atas support anda...

    ReplyDelete
  9. whoahhhh nak abis dah. apesal abg aku x abis2 ek.haha

    ReplyDelete
  10. Alhamduliilah~ all the best of luck A.F.A

    may Allah bless you~

    ReplyDelete