Diri sakit siapa yg tahu....

Monday, June 13, 2011

Hai semua.

Bila diri terasing, membuatkan diri mula terfikir bukan-bukan. Bila sendiri mula terfikir benda yg pelik-pelik. Diri tak mampu lagi menanggung sendiri. Sedikit luahan amat perlu buat diri ini. Kepada siapa nk dituju pon tidak mengerti. Biarlah masa yg mengubati perasaan ini.

Membenci adalah ubat terbaik untuk menenangkan diri. Diri mula serabut bila melihat kebahgiaan org lain. Hmmmmmm..hanya luahan itu yg mampu dilafazkan. Penat menanggung semua ni. Biarlah ianya berlalu dengan cepat.

Selamat Tinggal perasaan ini. Sememangnya kamu tak diperlukan lagi setelah apa yg dilihat terjadi sendiri. Siapa aku???????

-Ahmad Fauzi Aryaan-

You Might Also Like

12 komen

  1. You better relax yourself first beb. It's normal sometime when you spend your time alone and no one to share but it's good for you to realize who you are! However, do not make any decision your mood is not in the right condition.

    Do something which you can forget yourself. :)

    ReplyDelete
  2. org x nmpak apa yg sebenarnya jd.org x tahu apa kita rasa.nampak semua indah belaka tp disebalik tu semua kita sendiri yg rasa.kenapa tak blh dpt apa yg org lain pun dpt? kenapa ssh sgt nk dpt bahagia tu kan..sorry hencik patik..teremosi pulak..hmm =(

    ReplyDelete
  3. dekatkan diri ke Allah can be a good way. Berdoa supaya ditenangkan perasaan dan segalanya..

    take ur time to think and calm urself, i know its hard. May Allah helps u bro.

    ReplyDelete
  4. sabar banyak2 pojie!hope everything going to be fine!

    ReplyDelete
  5. awat nie? semlm mcm ok je lg....urm...kot sentap kami g main x pyh la smp cenggini skali....tc yer...

    ReplyDelete
  6. take care..jangan serabutkan otak..takut terganggu kerja

    ReplyDelete
  7. Mungkin Tuhan menginginkan kita untuk bertemu beberapa orang yang salah sebelum bertemu dengan orang yang tepat, kita harus mengerti bagaimana berterima kasih atas kurniaan itu. Tak apa biarlah dia pergi kerana sebuah kebenaran kadangkala mengandungi kesilapan.

    Pojie,
    Kata-kata cinta yang lahir hanya sekadar di bibir dan bukannya di hati mampu melumatkan seluruh jiwa raga, manakala kata-kata cinta yang lahir dari hati yang ikhlas mampu untuk mengubati segala luka di hati orang yang mendengarnya. Satu-satunya cara agar kita memperolehi kasih sayang, ialah jangan menuntut agar kita dicintai, tetapi mulailah memberi kasih sayang kepada orang lain tanpa mengharapkan balasan.

    ReplyDelete
  8. dugaan... biasalah..
    dalam kehidupan kita,x semuanya indah..

    ReplyDelete
  9. TERIMA KASIH KEPADA SEMUA YG MENYOKONG PATIK !!! SAYANG KORANG KETAT-KETAT....

    ReplyDelete
  10. sayang pojie juga..bahu aku sentiasa tersedia untuk ko pinjam..seperti mana ko pinjamkan bahu bila aku perlukan..bukan senang nak jumpa orang yang faham kita..dia bukan hak kita..dia hak umum..kannn

    ReplyDelete
  11. NIK NORZIEHANA:
    betoi nik...tq pinjam kan bahu ko..tq jadi kawan aku..terharu sgt2..betoi dia hak umum...bukn hak sendiri..

    ReplyDelete