PANAS: Buah Hati Pengarang Jantung Ahmad Fauzi Aryaan.

Sunday, June 05, 2011

Hai semua.

Entry PANAS kali ni, patik nk pecahkan rahsia patik pasal buah hati pengarang jantung patik ni. Akceli dh 5 bulan patik bergelumang dengan beliau ni. Sepanjang bersama beliau ni, patik rasa happy gile. Bila tak jumpa bagai mandi tak kenyang, makan tak basah. Korang nk tgk tak buah hati patik ni. Eksklusif hanya di blog Ahmad Fauzi Aryaan. Ini laa orang nye.
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
\/





Ini laaa buah hati pengarang jantung patik. Dik Na ni dh berusia 5 bulan lebih cm tu laaaa. So la ni Dik Na pon dh pandai main2 gelak-gelak dh ngn babah dia ni. Evry wekend Dik Na selalu je mai umah patik. Patik ape lg, dok sonok main gomol-gomol ni. Tp minggu ni Dik Na tak mai sebab dia balik umah Tok Wan dia kat Perak. Hehehe..

Sekian entry kali ni. Jumpa lg yeeee.

-Ahmad Fauzi Aryaan-

You Might Also Like

8 komen

  1. alaa comelnya panggil dik na. Aii..anak sendiri bila lagik..hahahaha..:P

    ReplyDelete
  2. Rozuan Ismail:
    sihat cm babah dia ni haa..hahaha...

    ReplyDelete
  3. Nur:
    nk buat ank sendiri kne ibu dia dlu..ni ibu dia pon xde lg..cm ne nk de ank sndiri...hhehehe...

    ReplyDelete
  4. teruja nak dapat anak sendiri

    ReplyDelete
  5. Alo..comey2 nye dik na ni... Patut ada anak sendiri ni pojie

    ReplyDelete
  6. sihat betui ni pojie!

    tunggu pakcik pojie plak ada anak sendiri:)

    ReplyDelete
  7. comel..!!! rasa nak gomol2 lah..shtnya dia..

    ReplyDelete