Tabiat manusia yg suke.................................

Tuesday, June 07, 2011

Hai semua.

Selamat hari selasa buat semua. Hari ni hari pertama patik ke UiTM selepas dekat seminggu dok bercuti lepaking kat umah. Sonok wooo dok umah belai dan bela body. Hehehe.


Ihsan: google.com

Akceli hari ni patik terpanggil nk wat entry pasal tabiat manusia. Tabiat ape ek? Patik nk tanya korang laaa kan. Korang ni jenis yg.....................................

Suke lap tangan dekat BAJU atau SELUAR bila lepas makan??

Nahhhh tu dia tabiat manusia kot bila lepas makan suke laaa lap tangan dekat BAJU atau SELUAR atas sebab malas nk pergi cuci tangan. Akceli td patik pergi breakfast kat cafe faculty. Then bile melalui sebuah meja yg tuan empunya diri dok seronok melayari internet & tangan plk dok syok makan karipap. Bila dh last gigit, ape lg tangan yg dh pegang karipap td pon lap pulak kat hujung baju beliau (nampak sangat dok scan orang kann..).

See itu laaa tabiat manusia yg patik akceli terperasan lame dh. Sebab patik pon kadang-kadang ade gak buat tabiat cm tu gak. Hehehe..

So ape kata korang?? Meh share dgn patik meh.

Sekian entry kali ni. Jumpa lagi. Babai....

-Ahmad Fauzi Aryaan-

You Might Also Like

19 komen

  1. haaa??

    ada lagi ke org mcm tu?
    kena ada extra tisu tu.

    ReplyDelete
  2. haaahaha..mmg ada pun..kat Fradoo aku ada gak nampak orang bertabiat gini..padahal tmpat cuci tangan sekangkang kera je pun..

    ReplyDelete
  3. itu tak pe lagi,kalau jenis lap kat kain langsir mcm mana?

    ReplyDelete
  4. aku mesti basuh tangan. bersih2. sbb aku kaya... dan pembersih... Matila statement....

    ReplyDelete
  5. FaizalSulaiman:
    ade laaaa..kdg2 patik pon buat..hehhe...

    ReplyDelete
  6. Erina Asmawani:
    kannnn..kalau dh dasar M tu mmg laa payah nk buang dh...

    ReplyDelete
  7. Rozuan Ismail :
    penah gak buat kat KAIN LANGSIR yg KAKI MEJA tu..sonok jeee buat...hehehe..

    ReplyDelete
  8. ::FAIZ FARISH::
    ko lain laaaa..dh laa kaya, pembersih, cadar pon tukar hari2 kan....

    ReplyDelete
  9. errr..tisu kena selalu ada depan mata pulak. Kalau tangan dah cuci penahla jugak buat camtuh, tapi kalau lepas makan tak penah pulak

    ReplyDelete
  10. Kalau nak keluar rumah tu pastikan ade handkerchief dibawa bersama....hehe

    ReplyDelete
  11. bab basuh tgn aku memang cerewet. Gua basuh tgn sebersih2. Biar org kt blkg gua tunggu smbil buat muka.And tisu mesti ad spare

    ReplyDelete
  12. sedap makan kopok supering hahahahah

    ReplyDelete
  13. betul tu pdahal kain or tisu da jew kat sebelah tu..
    haha

    ReplyDelete
  14. pas cuci tgk bersih2 kite selalu nk terlap tgn kt baju atau seluar haha..tp pas bersih lah..kalau kotor geli !

    ReplyDelete
  15. xpe..jimatkan tisu
    kalo hana kwn asyek perli..bukan mkn nasi..tp mkn tisu..
    pinggan penuh ngan tisu je pas mkn
    ^_^

    ReplyDelete
  16. imah makan pakai sudu.. heheheh

    ReplyDelete
  17. sejenis perbuatan yang dilakukan oleh manusia yang dipanggil budak2

    ReplyDelete