Yea yea ade MyVi baru......

Friday, June 10, 2011

Hai semua.

Bertemu lg bersama Ahmad Fauzi Aryaan untuk entry malam ni. Korang suke tak bile ade kereta baru nk keluar?? Patik suke gile bila ade kereta baru nk keluar sebb nye nk sgt tgk design nye. Info terbaru!!!!!! MyVi terbaru akan keluar?????


Mengikut [SUMBER] , MyVi versi terbaru yang bakal dilancarkan 16 Jun ini diuar-uarkan mirip Suzuki Swift. Ia dikatakan sedikit ‘kurus’ berbanding model kereta kompak sedia ada tetapi menjanjikan perubahan dan kemudahan yang diingini para pembeli masa kini seperti alat bantuan pandu arah dan juga skrin LCD boleh sentuh.

Harga nya pula adalah diantara RM44,926 sebuah sehingga RM50,226 mengikut warna, kapasiti enjin dan transmisi automatik atau manual.

Dan kini Produa sedang sibuk melaksanakan program promosi MyVi 1.3 terbaru itu menerusi slogan ‘Lagi Best’ yang kian berkumandang menerusi corong-corong radio terpilih dan kain pemidang yang tergantung di beberapa lokasi strategik termasuk pusat jualan Perodua.

==============================================================

Komen patik:

MyVi ni nmpk unik dengan bentuk yg dikatakan sedikit 'kurus' dan upgrade terhadap sistem dalam yang makin meletop. Kalau dulu MyVi ade persamaan dengan Toyota Passo dan kini MyVi terkini hampir serupa dengan Suzuki Swift. Hpe tak de masalah laa dengan keluaran kereta baru ni ek.

sekian entry kali ni.

-Ahmad Fauzi Aryaan-

p/s: Tak sabar nk tgk MyVi baru ni atas jalan.

You Might Also Like

7 komen

  1. Salam.. da ade da gambar2 rupa myvi baru nie.. saya ade jumpa da, pastu amik gambar tue, latak kat blog sendiri...hehe:p

    ReplyDelete
  2. ismadi :
    ye ke???xpe laaa ni pon amek dri sumber...sharing is caring kan..

    ReplyDelete
  3. mr.syazwan:
    mmg laaa...suke gak..tp mahal kot ek..x mampu...

    ReplyDelete
  4. nak menabung singgit sehari mulai hari nieyh..
    leh beli!
    hahah

    ReplyDelete
  5. Errr...x minat la...mcm kelakar je rupe dia...

    ReplyDelete
  6. Pojie patut beli satu kalu minat..

    ReplyDelete