Biar Betoi...Tekejut !!!!!!

Thursday, July 28, 2011

Hai semua.

Bersiaran bersama Ahmad Fauzi Aryaan untuk entry simple patik kali ni. Gile laaa lame gile patik tak update blog. Bukan ape, sedikit tugasan kerja yang menyebabkan blog terpaksa diabikan sementara.

Bahek laaa entry kali ni patik nk habaq mai kat hampa semua pasai 1 menda ni. Td masa balik dri fakulti patik carik2 laaa surat kot2 ade ke kannn. Nak dijadikan cerita patik tetibe ternmpk bil air umah patik. Mau terkejut ok. Maklom laaa selalunya mak pak patik jee yang setle kan semua ni. Gile mmg terkejut ok. Terkejut & pelik bercampur baur.



Haaaa amacam??? terkejut tak??? amount dia RM0.00 yeee. sekali lagi patik gtau RM0.00 yeeeee!!!! Patik pon jerit2 berlari cari mak patik nk bgtau menda ni. Korang tau mak patik ckp ape???

"Dh lame laaa selalu umah kita RM0.00 ni haaa.. "

Hahaha nmpk sgt patik tak pernah amek tau hal umah. Tau nye main air jeee laaa. Air itu best!!!!hahaha...

Ok laa patik nk g main air lagi ni. Kot lagi banyak main air lagi murah pulak kan. Babai.

-Ahmad Fauzi Aryaan-

You Might Also Like

13 komen

  1. meter rosak or mmg gune sikit air?? hohhooh

    ReplyDelete
  2. bior btl? nk gi main air kt umah babah lak lah hehe

    ReplyDelete
  3. fulamak! siyes best kalau asyik RM0.00 jerk! Boleh pergi mandi umah u nanti...ahaks!

    ReplyDelete
  4. woooo mcm mana leh jadi mcm tu???xmandi ke??hihi :D

    ReplyDelete
  5. bil air bawah RM20 memang free kan..umah aku bil dah 4 bulan -rm17...hahha

    ReplyDelete
  6. baba pokcik punye umah pun dah kene..mmg indah jew rase bil api free ahahhah..:D

    ReplyDelete
  7. gila la-.-'' kosong???
    kiteorg pnye bil aer melmbung smpi 100++
    mati nak byr nnt T_T

    ReplyDelete
  8. ni mesti kes tumpang mandi rumah jiran kan? hihi :D

    ReplyDelete
  9. korang semua....

    Betoi kate NONAME...dekat selangor ni kalau perasan bill umah sape yang BAWAH RM20 akan FREE...bill umah patik siap -RM7.00 lg...so korang bayangkan laaa..lagi pon umah patik ni x ramai...mak abah patik & adk patik...so km ber4 jee yg pakai air...

    SEKIAN

    ReplyDelete