Bila diri makan dek NASIHAT........

Monday, July 18, 2011

Hai semua.

Berjumpa sekali lagi bersama Ahmad Fauzi Aryaan korang dlm entry untuk edisi malam punya. Untuk mendapatkan kesihatan yang baik adalah mengamalkan rutin harian yg baik seperti menjaga makan dan juga sedikit senaman. Akceli entry ni patik buat sesaje jeee nk bg tau benda baru yang patik dh tingglkan sejak bertahun lama nya. Kire la ni baru terbuka hati lepas tgk mmber patik dok buat menda ni.

Apakah menda yang dah lama ptik tingglkan???? Ini laa dia...
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
\/


Maka bertempat di Taman Tasik Cempaka Bandar Baru Bangi laa tempat patik melempiaskan peluh2 jantan yg ade demi sebuah kesihatan yg sempurna. Hehehe..Akceli ni dh masuk kali ke-2 patik kesini. Sonok gak jogging kat cni. Bukan jee best keadaan kat cni, tapi siap bole main lumba2 kejar jogging bersama org lain gak. Hehehehe..


Sebelum memulakan jogging ni, elok laa buat laa sedikit regangan supaya tak laaa berlaku kecederaan semasa atau selepas abis jogging ni haaa. Ini amat penting ok sebelum memulakan jogging. Buat laaa sedikit regangan dari kepala sehingga hujung jari kaki tu. Baru laa selesa nk berjogging nanti.

Lepas tu idopkan enjin dan mula laaa berjogging. Yihaaaa.



Yang best nye kat tasik ni juga disediakan menda alah untuk buat2 regangan. Patik lenjan semua ni lepas abis pusing tasik. Sonok wooo, maklom laa kat umah tak de kan. So layan kan je laaaa. Ade yang main imbang-imbang, lentik-lentik, pusing-pusing. Kire mcm-mcm ade laaaa. Best woooo...


Lepas abis tenaga masa berjogging ni, elok laaa korang up kan smule tenaga dengan minum 100PLUS ok. Baru laaa ade tenaga untuk bekerja semula. Dapatkan 100PLUS tangerine, lemon & active dikedai berhampiran.

Entry "Bila diri makan dek NASIHAT" ini dibawa oleh MINUMAN ISOTONIK 100PLUS untuk Ahmad Fauzi Aryaan.

-Ahmad Fauzi Aryaan-

p/s: penuh laaa peti ais patik dengan air minuman 100PLUS ni

You Might Also Like

11 komen

  1. aikkk...x nmpak pun...ptang td kan??sy pun ada kat sini...:-)

    ReplyDelete
  2. sambungan komen di atas: sila jawab ni pic zaman bila~~~

    ReplyDelete
  3. ni nak cerita pasal senaman ke nak suruh beli 100plus. hehehe....

    ReplyDelete
  4. Muhammad Alif Bin Bohari:
    haah petg td dlm koi 5.30 cmtu haaa..mai jgak ke???? nanti bole laa join skali..

    ReplyDelete
  5. NIK NORZIEHANA :
    pic baru ok boy..xmo caye sudah..dpt sponser lg ok...TQ nuffies...ko ade?????

    ReplyDelete
  6. DanieL AdiE:
    kne laa adie..ni pon bru tersedar sbb doctor dh gtau td haaa..so amek langkh selamat sblom menda melarat berlaku..

    ReplyDelete
  7. patut la baba semakin tuff...seksi
    bahagian blkang tu..:D

    ReplyDelete
  8. entry berbayar nampaknya =.=' haha

    ReplyDelete
  9. iklan 100 plus ke tutorial senaman??

    ReplyDelete