orang nak BERSIH..patik pon nk join BERSIH laaaa..

Saturday, July 09, 2011

Hai semua.




Salam hari sabtu buat semua yeee. Buat ape je hari ni???? patik saje je laaa dok umah kot time cm ni laaa smbil dok blogwalking jeee. Tp kebanyakan sume blogger dok cerita kisah BERSIH. Hmmm patik pon tak tau nk komen ape.

So entry kali ni patik pon nk cerita kisah BERSIH jgak laaa. Tp konsep BERSIH patik kali ni hanya bersenjatakan PENYAPU & PENYODOK sampah jeee..Haaa ade brani dekat tak agak2 nye????

Tema BERSIH patik kali ni adalah "jom BERSIH..kasik clean" ... Haaa hebat meletop kann tema patik kali ni. So apa yang akan patik BERSIH kan adalah habuk2 kat lemari ni haaa, bawah katil ni haaa & paling tak bole lupe almari kesayangan patik yang penuh, sendat bersepah ni haaa.



Haaa so ape lagi korang semua jom BERSIH kan segala apa yang patut yeee. Baru laa rasa selsesa malah aman hidup kalian.

Sekian entry BERSIH versi Ahmad Fauzi Aryaan korang kali ni. Jumpa lagi yeee Babai.

-Ahmad Fauzi Aryaan-

p/s: fuuuhhh penat sampai peluh jantan dh terpercik2 keluar. Hehehe..

You Might Also Like

19 komen

  1. arrayah.info - Demonstrasi Khilafah 2.0 berjaya bukan Bersih 2.0

    ReplyDelete
  2. hahaha "jom bersih..kasik clean", baik punyer statement, semua orang gotong royong kemas rumah hari nih.

    ReplyDelete
  3. lepasni kemas bilik aku plak ye...

    ReplyDelete
  4. Aman Ibrahim :
    jom bole buat kempen cm ni kann..hahaa..

    ReplyDelete
  5. ::FAIZ FARISH::
    xmo laaaa..ko dh ramai org gaji laaa...malssss laaa.....hehehe

    ReplyDelete
  6. saya pun berpeluh-peluh bersihkan bilik and dapur kat rumah..siap mop and nyalakna lilin yang wangi lagi ok!!tenangnya berada di rumah yang BERSIH

    ReplyDelete
  7. NIK NORZIEHANA :
    gitu siap ade lilin wangi lg kan..ni nk cari kipas bilik babah..nk bli air cond x mmpu laaa..kipas dh laa kot..

    ReplyDelete
  8. bersih macam nih baru bagus..nih bersih lain buat ape..

    ReplyDelete
  9. Wah hebat kempen poji ari ni..sampai terkeluar peluh jantan. tapikan..... teringinnye nk tengok peluh betina, camner yek? hehehe..........

    ReplyDelete
  10. zizidiazora :
    pelik gak laa..ade ke peluh betina ek????

    ReplyDelete