Demi sebuah ALMARI..........

Thursday, August 25, 2011

Assalamualikum & Salam Sejahtera semua.

Bila HARI RAYA bakal kita raikan dalam masa terdekat ni, teringat laa kita pasal macam2 iklan/short film hari raya keluar di TV. Tak kira daripada semua peringkat, masing2 ingin mengeluarkan iklan hari raya yang paling best.

Berbalik pasal entry "Demi Sebuah ALMARI" ini. Jom patik nk korang saksikan salah 1 iklan/short film hari raya yang TERBARU.





Good job team CST Production diatas iklan/short film tersebut. Menitis gak laaa air mata jantan patik ni haaa. Mmg sungguh bermakna betoi iklan/short film tersebut. Terkesan dihati.

Apa pon yang bole patik gtau disini adalah, setiap KEHENDAK kita akan dituruti oleh orang tua kita TAPI adakah KEHENDAK mereka akan kita turuti????? Fikirkan laa ye.

Sekian entry kali ni. Jumpa dilaen entry insyallah. Babai.

-Ahmad Fauzi Aryaan-

p/s: TQ [pojiepooh] atas perkongsian ini.

You Might Also Like

10 komen

  1. mak aii..sedih nye...:(( ermmmm

    ReplyDelete
  2. btul mak ayh akan cube tnaikan smue prmntaan kite en..

    ReplyDelete
  3. sebak sangat... thanks 4 sharing .. nak share jugak la..

    imah pakai url nih ea.. nak paste kat FB..

    tq..

    ReplyDelete
  4. Syurga di bawah telapak kaki itu..

    ReplyDelete
  5. sedih.raya2 mesti iklan sedih.sangat menyedarkan!

    ReplyDelete
  6. Aman suka iklan hari raya~ selalu nak tgk mana yg creatif n best hehe..

    dis one is great!! Ibu Bapa jangan dilupa.. heart them!

    ReplyDelete
  7. Sebelas bulan kita kejar dunia,
    Kita turuti nafsu angkara.
    Sebulan penuh kita berpuasa,
    Kita bakar segala dosa.
    Sebelas bulan kita sebar dengki dan prasangka,
    Sebulan penuh kita tebar kasih sayang sesama.
    Dua belas bulan kita berinteraksi penuh salah dan khilaf,
    Di Hari suci nan fitri ini, Kita cuci hati, Kita buka pintu maaf.
    Selamat Hari Raya Idul Fitri, mohon maaf Zahir dan batin...

    Imanshah, Ipoh-Tumpat, 26 Ramadhan 1432 H

    ReplyDelete