Nak duit raya............

Saturday, August 20, 2011

Assalamualaikum & Salam sejahtera semua..


Bila menyebut Hari Raya tak sah kalau kita yang dh bekerjaya akan menjadi tempat menyendeng budak2 kecik untuk tujuan nk mintak DUIT RAYA. So selalunya bdk2 kecik ni akan menggunakan ayat2 manis untuk mintak duti raya tak kira dekat pak/mak sedara mereka. Haaaa korang bersedia laaa yee.

Berkaitan dengan entry DUIT RAYA ni, patik akceli nk gtau la ni dh musim2 orang yang dh bekerjaya ni untuk menukar duit kepada duit2 yang lebih kecik & mudah diberikan kepada bdk2 kecik ni nanti.





Nahhh tu dia DUIT RAYA yang siap ditukar kepada note yang lebih kecik disediakan untuk budak2 kecik dihari lebaran nanti. Tak tau laaa berape laa tahun ni orang2 yang bekerjaya ni akan berhabis untuk DUIT RAYA ek????

So korang yang bdk2 sekolah, yg masih kecik2 ni sape nk duit raye singgit sorang mai laa ye umah patik raye nanti. Pas tu mintak kat orang yang bekerjaya kat umah patik ni haaaa. Patik tak bekerjaya lg yeeee *nk lari*...

Sekian entry kali ni. Jumpa lagi dilain siaran yee. Babai.

-Ahmad Fauzi Aryaan-

You Might Also Like

6 komen

  1. wah mcm bajet 200 ni pojie.hehehehe

    ReplyDelete
  2. tahun depan kompom pojie lak yang kene bagi duit raya tu kan? so bersedia laa......

    ReplyDelete
  3. nak duet raye..hehhee

    dulu time keje ank2 buah smue mntak dwet raye..skrg tak bole nk bgi dah..sbb da smbung blajar..hee

    ReplyDelete