Semoga selamat hendaknya............

Thursday, September 08, 2011

Assalamualaikum & Salam Sejahtera semua.

Bila tgk orang lain dh sampai kat tanah suci Makkah, hati ni terasa teringin nk sampai disana. Keinginan untuk sampai ke sana telah lama terpendam sejak kecil. Teingat lagi patik pernah termimpi-mimpi melihat Kaabah secara langsung dengan mata kepala patik sendiri. Subhanallah, hanya tuhan jee yang tahu betapa tersentuh nya hati ini terhadap kebesaran Allah.




. Panggilan yang diterima .


Bulan haji telah tiba kembali. Alhamdulillah dengan berkat kesabaran mak ayah patik yang menunggu lama selepas depa sume ni habis menyekolah kan kami sedari kecil telah sampai ketujuan nya. Panggilan dari Allah telah diberikan kepada mak ayah patik untuk menjadi tetamu Allah untuk bulan haji tahun ini. Syukur sgt2 depa sbb dh diberikan peluang tahun ini.

Dulu kesian patik tgk, depa dok beriya-iya nk pergi. Tapi bila difikirkan ank-anak yang masih memerlukan kewangan untuk persekolahan, maka impian itu terpaksa dihentikan sementara. Alhamdulillahh, anak-anak dh membesar dan dh bekerja, so ade laaa peluang nk simpan duit untuk kearah itu.

Insyallah mak ayah patik akan berangkat ketanah suci pada 4 OKTOBER 2011 dan akan kembali dengan selamat pada 17 NOVEMBER 2011 insyallah. Doa kami anak-anak hanyalah yang terbaik, diberikan kemudahan untuk beribadah dan keselamatan yang pasti disana. Semoga pulang dengan haji mabrur insyallah.

Sekian entry kali ni. Jumpa lagi. Babai.

-Ahmad Fauzi Aryaan-

You Might Also Like

19 komen

  1. insyaallah seegalanya akn selamat di sana nnt.... ank2 doakan keselamatan mak bapak kt sane je nnt... (^___^)

    ReplyDelete
  2. salam...itulah pengorbanan kedua2 org tua,sanggup mengenepikan keinginan sendiri demi anak2 tercinta dan kita sebagai anak haruslah menghargai segala pengorbanan mereka itu...:)

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah..memang susah nak pegi haji skrg ni lg2 sape yg dftr lmbt..kene tunggu giliran lg..so better kite yg muda2 ni dftr awl :)

    ReplyDelete
  4. ALHAMDULILAH

    MENJADI TETAMU ALLAH TAHUN INI

    WAH NANTI DUK SINGLE N BUJANG LER KAT UMAH YE

    =_=

    ReplyDelete
  5. ALHAMDULILAH

    MENJADI TETAMU ALLAH TAHUN INI

    WAH NANTI DUK SINGLE N BUJANG LER KAT UMAH YE

    =_=

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah...moga mereka selamat pergi dan pulang...

    ReplyDelete
  7. tahniah..semoga baik-baik sahaja

    ReplyDelete
  8. semoga Allah permudahkan urusan mereka.. insyaAllah. :)

    ReplyDelete
  9. ALhamdulillah, semoga pergi dan pulang mereka selamat hendaknya

    ReplyDelete
  10. semoga selamat sampai dan selamat menjalani ibadah dengan baik.bilalah kita yang muda2 ni nak gi ye pojie.harap sangat dapat hidayah waktu muda2 ni sebab mati pun tak kira masa.huhu

    ReplyDelete
  11. Mohd Khairi Khadzir:
    tu laaa risau + seronok keinginan depa terlaksana...

    ReplyDelete
  12. maszull:
    betoi tuu..tp la ni depa dh lega...

    ReplyDelete
  13. alhamdulilah..semoga selamat semuanya..hencik patik kumpul duit bebanyak mesti dpt pi nanti hehe...

    ReplyDelete
  14. TERIMA KASIH KEPADA KORANG YANG SUDI KOMEN ENTRY INI...

    DOAKAN MAK PAK PATIK SELAMAT SEGALANYA DISANA YEEE...

    IKHLAS,
    AHMAD FAUZI ARYAAN.....

    ReplyDelete
  15. InsyaAllah sama2 kita doakan mereka selamat pergi dan kembali yek...

    ReplyDelete
  16. amin- semoga selamat pergi selamat kembali

    ReplyDelete
  17. Alhamdulillah~ Aman doakan agar selamat pergi dan pulang hendaknya..

    ReplyDelete