Terima kasih daun keladi........

Saturday, September 03, 2011

Assalamualaikum & Salam Sejahtera semua.

- Still mempertahankan treadmark PATIK -

Bila sebut hari raya patik yakin malah percaya korang sume mesti dpt sumting special dri tetamu korang kan. Akceli menda ni dh sebelum 1 syawal lagi patik dapat dari 2 orang yang sudi memberikan ole2 bersempena tiba nya hari raya. Bak kata orang, orang berbudi kita berbahasa, orang memberi kita merasa.

Berbalik pada pepatah td, patik nk gtau korang yang patik dapat 2 hamper dari 2 orang yang berlainan. Terima kasih pada korang yang sudi memberi cenderahati hari raya kat patik sekeluarga ni ha..Xie Xie nie.. *tetibe bhasa manderin.

Hamper pertama, koleksi kueh raya yang didekorasi dlam sebuah bakut bersempana dengan mood hari raya. Tidak dilupakan ketupat yang menandakan tibanya hari raya.

Hamper ke-2 koleksi biskut yang didekorasi dlam sebuah beg beranyam mengkuang. Mmg sgt cntik beg tersebut. Beg ni patik bg mak patik buat p mengaji kat surau ke nanti. Hehehe..

Nahhh..cm tu laaa yang dikatakan bila kita berbuat baik pada orang, insyalah kebaikan kita akan dibalas dengan kebaikan juga. Alhamdulillah atas kurniaan-NYA. So now kueh umah patik ni dh melambak ok. Patik ckp kat mak tak payah laa nk susuh kan diri buat kueh banyak2. Kueh2 ni entah bila laa gamaknye akan habis.

Sekian entry kali ni. Jumpa dilain entry. Korang pon TQ yee sudi mai blog patik ni haaa. Babai.

-Ahmad Fauzi Aryaan-

p/s: Teringat dulu2 siap kueh raya ni bole simpan smapi naik raya haji ok!!! Hehehe...

You Might Also Like

13 komen

  1. sayangkan nak bukak kalau cantik

    ReplyDelete
  2. perghhhhhh ni agak2 simpan raya aji nanti ok tak?

    ReplyDelete
  3. wow stylo nye hadiah..
    aku pon dpt 1 tapi hiasan dia tak la cantik sgt..but org bg ok je la

    ReplyDelete
  4. xpe.. kalo xhabis sempat stok tahun depan pon boleh ^^

    ReplyDelete
  5. IMANSHAH:
    haah laa imanshah...sayang wooo!!! tp last2 bukk gak laaa..

    ReplyDelete
  6. FaizalSulaiman:
    elok lg ke agknye ek????kang bau hapak...

    ReplyDelete
  7. DanieL AdiE :
    patik kne bg adie ek???hahaha...insyallah nanti laa kot..hehehe...

    ReplyDelete
  8. Edy Fee :
    sonok kn edy...lg2 klu org bagi...suweeeettt sgt!!!

    ReplyDelete
  9. imah:
    ko over kan imah oiiii...suke cm ni kann....simpan tok ko taun depan ek???hehehe...

    ReplyDelete
  10. duit raye aku??? bila nak bagi? hehe

    ReplyDelete