Dah beso ko Danial Rifqi Aryaan !!!!

Sunday, October 02, 2011

Assalaualaikaum & Salam Sejahtera semua.

Salam hari minggu buat semua. Lagu mane korang punya minggu yang dh berakhirnya bulan raye??? Nak kate open house, rasa nye dh abis dh kot. Yang ade mungkin jemputan kenduri kawin. Hehehe...

Patik pulak ari minggu ni laa time nk bermesra dengan ank2 buah belaan patik. Almaklom laaa besa nye belaan patik ni mak patik yang jaga, so minggu ni patik cb laa nk intai belaan patik. Sekali patik terkejut dengan tumbesaran yang agak hebat berlaku kat belaan patik bername "Danial Rifqi Aryaan".

. Semasa beliau masih kecik .

. Ini beliau dh membesar dengan hebat .


Lepas rasanya dalam 4,5 bulan patik bela beliau ni, tumbesaran nye semakin hebat. Woowww seronok tgk dia makin sihat. Bila dh ubah masok dalam pasu beso, makin sihat patik tgk. Insyallah bulan 10 nanti patik akan ke camaeron highland lg untuk sampling & hope dapat laa beli kawan2 si Danial Rifqi Aryaan ni haa.

Sekian entry kali ni. Jumpa lagi dilain entry. Babai

-Ahmad Fauzi Aryaan-

You Might Also Like

13 komen

  1. Siap ada nama lagi tuhh~~
    huhu~
    Nak bela cactus padang pasir pulakk lahh~
    hahaha~

    ReplyDelete
  2. igt ape la..rupenye pokok.ahhaaa

    ReplyDelete
  3. setiap hidupan semuanya sama tak kira la pokok ke haiwan ke dan apatah lagi manusia sebab jika dibela betol2 dengan memberi makan yg cukup dan kesihatan yang sempurna insyaallah akan hidup dengan sihat dan membesar dengan cepat.

    ReplyDelete
  4. Adie mmg suke sgt2 nama anak-anak patik..huhu

    ReplyDelete
  5. Muhammad Alif Bin Bohari:
    kne ade laa name..bru laa de feeling2 ade ank sendiri..

    ReplyDelete
  6. zizidiazora:
    itu laa yg patik cb terapkan kn..insyallah belaiu akan mendoakan kesejahteraan patik juga..

    ReplyDelete
  7. DanieL AdiE :
    TQ adie..hehehe..comeyyyyy~~

    ReplyDelete
  8. zOeY zAu YaH:
    wahhh nenek cm penah jumpa babah je kan kate dh tinggi cm babah..babah renek jee laa nenek...heheh..

    ReplyDelete
  9. mr.syazwan:
    nanti bole laa bg nme ank cm tu wan ek..hehehe

    ReplyDelete
  10. wah bagusnya siap ada nama...ni mesti ckp ngan dia tiap2 hari kan....hehhehehehe

    ReplyDelete