Duit oh duit....

Monday, October 31, 2011

Assalamualaikum & Salam Sejahtera semua.

Selamat hari isnin buat korang yang menyambut hari isnin *tetibe* . Hari ni pon patik pon dh berada kat shah alam untuk 1 program yang akan berlangsung khamis ini.



Berbalik kepada entry hari ni, patik nk share dgn korang pasal aktiviti patik sepanjang cuti minggu hari tu. Untuk sape yang mengetahui pasal mak pak patik sedang mengerjakan haji ditanah suci, patik bersama adk beradik patik akan meluangkan masa untuk mengemas rumah seperti biasa.

Patik agak terkejut bila patik terjumpa duit paninggalan lama yang mak patik simpan dlm kotak besi beliau. Duit since tahun 1956,1957 ni mmg sangat usik. Dengan bentuk nye yg agak besar membuatkan patik teruja tgk. Yeayyyy!!!

So korang ade tak yg nk???? #patik-tak-jual...

-Ahmad Fauzi Aryaan-

You Might Also Like

10 komen

  1. jgn jual plak. simpan k. buat kenangan

    ReplyDelete
  2. simpannnn!! jgn pernah jual even yg tawar hrga tnggi.. bersejarah ni..

    macam ayh suka simpan brg lme2.. ..dh mcm zaman hg tuah..hehehe :p

    ReplyDelete
  3. tu bukan mengemas tapi menyelongkar hahaha.....kantoi...

    ReplyDelete
  4. wah minat bru nampak bro......

    new entry
    http://afizz-hafiz.blogspot.com/2011/10/istiadat-konvokesyen-uitm-kali75-sidang.html

    ReplyDelete
  5. ::FAIZ FARISH::
    yeszaa..x kn laaa.simpan smpai kiamat..

    ReplyDelete
  6. miss kinah:
    betoi3...bersejarah ok sume ni..hehe

    ReplyDelete
  7. faizal mohd :
    tinggi tau nilai estetika nye yeee..

    ReplyDelete
  8. hafiz :
    bukan minat tp terjumpa laaa..hehehe..

    ReplyDelete