L for LOOSER....

Monday, October 24, 2011

Assalamualikum & salam sejahtera semua.

. LOOSER dibengkel kereta .

Kembali bersiaran bersama Ahmad Fauzi Aryaan korang dikala ini setelah selamat smapi ke tanah tumpah darah terchenta. 3 hari 2 malam patik & geng lepak kat kampung gajah untuk sampling disana.

Baik laaa untuk permulaan patik nk cerita pasal kisah LOOSER yg berlaku dekat patik. Akceli semasa dalam perjalanan ke Kg.Gajah tempoh hari, van kami mengalami kerosakan ditengah perjalanan. Tp alhamdulillah km tak terdampat ditengah-tengah jalan raya sebaliknya sempat menemui bengkel ditepi jalan.

Nk dijadikan cerita perkakas yg rosak tu perlu diambil dri bengkil yang jarak nya kira-kira 1 jam pergi-balik. Mak aiiii dengan panas nye, bosan tak tau nk buat ape maka kawan patik pon buat laa perlawanan teng-teng. Gile hape ko nk lawan time2 gini. Dh lame gile kot tak main lompat2 ni ok. Tp tak pe laaa, patik pon menyahut cabaran tu & akhirnya patik kalah!!!!!! SEKIAN

Sebagai balasan patik kne buat tanda L sebagai LOOSER !!! jahat gile bdk2 ni...


Haaaa dh puas hati??? Yg gilenye adalah kami sesuke hati jeee uat kotak-kotak utk teng-teng tu ditengah2 bengkel kereta ni weeeh !!!! Tu yg membuatkan patik dok berdekah2 gelak yeee. Macam tak percaya seume ni patik buat. Tp fun weehh. Akhir sekali mandi peluh & ketiak banjir ok!!!! #kbai

Sekian episod LOOSER kali ni. TQ jenguk blog patik. Babai

-Ahmad Fauzi Aryaan-

You Might Also Like

10 komen

  1. teng teng adalah permainan yg baik utk kesihatan...huhuhu

    ReplyDelete
  2. kampung gajah banyak gajah..huhu

    ReplyDelete
  3. ok lah tu babah dari tansion tggu menda tu siap hehe

    ReplyDelete
  4. [k]o{q}i[n]
    bole kuruskan urat-urat kentot..

    ReplyDelete
  5. IMANSHAH :
    salah..kg.gajah banyak ikan!!!!

    ReplyDelete
  6. zOeY zAu YaH :
    nenek ade brani nk lawan teng-teng ngn babah????hehehe..

    ReplyDelete