Omakai....ni ape ni????

Thursday, October 27, 2011

Assalamualaikum & Salam Sejahtera semua.


Apa pendapat korang dengan penggunaan bahasa seperti ini???



"Bilw aq add koe..koe app aq. Aq taip dkt wll koe thanx app tpi bilew aq add koe pstuh wat aq niey x wujud. Aq add koe naq knal koe...wehy aq x bataq arr naq kwn nan koe...bnyak lgi kwn dkt luar sna wehy aq x heran larh nan koe tue naq kwn nan aq kew x..............spea yng trase tuw dye arr yea.. "



Amboiii naik pening otak patik ni nk cb menganalisis apa yang cb diperkatakan. Akceli saje jee cb patik nk tonjolkan semua ini atas sebab penggunaan bahasa yang sempurna. Bahasa melayu kita ni adalah sangat mudah dipelajari even pendatang yang mai negara kita pon sesenang dengan mudah mempelajari bahasa melayu kita.




So ape kate korang diluar sana denga penggunaan bahasa yang patik tak tau nk kategorikan sebagai bahasa jenis ape. Ada tak antara kenalan korang yang selalu menggunakan bahasa seperti ini???

-Ahmad Fauzi Aryaan-

p/s: aq rasew nak gigit jew mukew koe... *hehehe...

You Might Also Like

24 komen

  1. aq pown pewning bace cowment dia. HaHa.
    rasa macam nak gigit je usus dia. huhu

    ReplyDelete
  2. lebih baik gunakan bahasa yang betul.

    ReplyDelete
  3. tu kononya bahasa sumil..hahahaha

    ReplyDelete
  4. ni la namenye bahasa mat rempit..ada lagi yg lebih teruk dr nie.sumpah rasa menyampah nak baca!

    ReplyDelete
  5. Ada lagi ker orang guna bahasa alien nie..bukan dah outdated ke??

    aiseh teru betol la~

    ReplyDelete
  6. nak temuntah bace.apa salah tulis betul2

    ReplyDelete
  7. tergeliat lidah nk bace...mcm2...

    ReplyDelete
  8. biasa la tu anak2 muda zaman skung ahahahhha...poning pala den...

    ReplyDelete
  9. eddy syrol :
    sumil????naik SOMBENG nk bc nye..

    ReplyDelete
  10. Ayuni:
    x yah paham kot..penat otak jee ayu..

    ReplyDelete
  11. DanieL AdiE:
    jumpa dlm post kat FB..jenuh nk paham..

    ReplyDelete
  12. NUR AZFARAH :
    waahhh mat rempit pon ade bahse ek???hehehe

    ReplyDelete
  13. Geng Lepak :
    budk tu alien kot...alien terlepas...heheh

    ReplyDelete
  14. Fiq Fikri:
    cm nk lempang2 manje jeee & ajo bahase melayu beno..

    ReplyDelete