Oooo STALK kite ek?????

Tuesday, November 01, 2011

Assalamualaikaum & Salam sejahtera semua.


. Wallet yang menjadi idaman kalbu .


Bertemu sekali lagi bersama Ahmad Fauzi Aryaan korang untuk entry seteusnya kali ni. Akceli entry kali ni adalah entry yang patik dedikasi buat kawan yang bole patik kelas kan beliau sebagai teman baik patik.

Patik baru jee dpt hadiah pemberian daripada beliau semasa berkunjung ke Bandung Indonesia buat kali ke-2. Lawatan beliau ke Bandung adalah untuk menghadiri seminar disana. Untuk pemberian kali ni, beliau telah menghadiahkan patik wallet yang agak lama patik nk cari disini. Mujur bila seorang teman yang sangat memahami apa yang patik ingin mengidamkn. *rupa nye beliau penah terdengar yg patik mengidamkan sangat wallet seperti ni.* #terharu...



Once dapat jee patik dh start jeling2 dh apa laa yang agaknya isi dalam kotak ni. Sesampai jee umah teros patik tak beragak-agak belek2 partition dia & teros transfer segala duit & kad msok dlm wallet baru ni. Yihaaaa patik SANGAT SUKA!!!! Apa yang patik perasan material wallet ni adalah sama dengan material sama seperti sandle pemberian [ENTRY SANDLE KULIT KERBAU] beliau tempoh hari semasa lawatan pertama beliau ke Bandung Indonesia iaitu KULIT KERBAU.



So kepada encik QUIKSILVER, khidmat anda direhatkan buat sementara waktu. Insyallah akan patik pakai semula wallet ini untuk menjaga keadaan wallet baru yang patik dapat ni. Sayang seehhhhhh org bagi. Hehehe..

Sekian entry untuk kali ni. Jumpa lagi yeee....

-Ahmad Fauzi Aryaan-

p/s: haaaaaa korang ade wallet kulit kerbau????? #kbai

You Might Also Like

13 komen

  1. eden ado satu beli di bukit tinggi,

    ReplyDelete
  2. bertuah badan ada orang bagi hadiah. :)

    ReplyDelete
  3. terharunyer kalau ada kawan yg betul2 memahami mcm tuh..
    bertuah pojie, jaga baik2 kulit kerbau tuh yerk.. jgn dibuat lauk sudah haha..

    ReplyDelete
  4. sy x nk puji wallet tu.tp nk puji gmbr tu.so cute.cam kanak2 riang.hehe...btw u really lucky having that kind of friends.bkn sng tau nk jmpe yg mcm tu skg :)

    ReplyDelete
  5. kulit kerbau ok jangan kerbau pendek sudah...hahaha....

    ReplyDelete
  6. hambooi..cantik la wallet baru tuh..nak jugaaak

    ReplyDelete
  7. wahhhh kulit cap pew pulok kali nie ???

    ReplyDelete
  8. hahaha..terima kasih ats komen korang semua..

    Patik sgt2 suke!!!!

    ReplyDelete
  9. wahhh..;p

    kat bandung mcm2 jenis kulit ada ek..

    xtau plak ada wallet lelaki dibuat dr kulit kerbau..
    huuu

    ReplyDelete
  10. hadiah mesti dihargai. guna jgn disimpan buat pekasam pulak ye..hehe

    ReplyDelete