Yang jauh sentiasa mengingati....

Tuesday, November 15, 2011

Assalamualaikum & Salam Sejahtera semua.


. Kiriman bungkusan yg kedua kali .

Bila insan yg hari-hari kita tgk tidak kelihatan kelibatnya sudah tentu menjadi 1 kepelikan pd kita. Akan muncul perasaan RINDU dan TERINGAT-INGAT akan tingkah laku mereka yang kita sayangi akan menerjah diruang fikiran kita.

Opsss ape kaitan intro yg ala2 drama air mata 20 episod ni ek??? Naaaaah isyallah tidak kurang seminggu, mak abah patik akan pulang ke pangkuan km adk beradik setelah meninggalkan km selama lebih kurang sebulan lebih mengerjakan ibadah haji di Mekkah. Alhamdulillah kerinduan km akan terubat insyallah.

Dikala ini mungkin depa tgh melakukan umrah sementara menunggu tgiliran untuk pulang ke Malaysia sabtu ini insyallah. Sebelum meningglkan kota yg penuh barakah ni, mak abah sempat membelikan sedikit buah tgn utk diberikan kepada sahabat handai yg akan menziarahi kepulangan mereka & selamat sampai kerumah patik.


. Isi yg dikirimkn .

. Hati unta .


Walaupun patik tidak pernah sampai ke sna tp barang2 yg sampai kerumah patik ni dpt rasa aura kota yg penuh berkat itu. Sgt2 terharu barang2 yg datang nya dari sna kini berada dirumah patik. Subhanallah.

Sekian buat kali ni.

-Ahmad Fauzi Aryaan-

You Might Also Like

12 komen

  1. dulu masa babah ngan mak shin menunaikan haji pon sama gak.. shin dok kat umah sensorang.. kekadang.. shin mcm terdengar mak shin dok menyapu kat dapur.. dengar bunyik mak basuh kaen.. ada satu hari.. shin mangon tido.. shin leh plak pi dapur sambil panggil 'mak, mak' pastu baru teringat mak kat tanah suci...

    tp babah ngan mak rajen call.. hampir hari2.. pastu nnt dorang pos mcm mcm dari tanah suci.. mahal gak nak kena bayo utk amek bungkusan kat pejabat pos..

    mudahan nnt ur parent balik ngan selamat k...

    ReplyDelete
  2. untuk ceq takda ka?hehe..nak zamzammmmmmmm

    ReplyDelete
  3. salam sejahtera.. tumpang lalu.. tertarik dgn entry en ahmad hari ini. awal november lepas akak dpt juga kiriman dr yg jauh sama spt en ahmad punya. Bezanya sampai skrg bungkusan tu blum dibuka. Tunggu selasa nanti baru nak buka bila keduanya pulang dr Mekah. Rasa rindu sampai nak meletup jantung ini. Tak sabar menunggu mereka pulang.

    ReplyDelete
  4. i'm shin... i'm inesen :
    tragis nye cite kmu ni shin...sob sob sob..

    ReplyDelete
  5. eddy syrol :
    nk ke???meh mai jumpa parents patik meh..

    ReplyDelete
  6. siti azizah Sang Pencinta :
    wowwww..smpai cm tu ek kak....ni pon mak abah sog bukak sbb ade kurma segala..kotak pon dh naik basah dek kurma yg dh lembik...so terpaksa gak bukak smbil berlinangan air mata menahan kerinduan..

    ReplyDelete