Masa untuk diri sendiri...

Saturday, December 03, 2011

Assalamualikum & salam sejahtera semua.




Sejak kebelakangan ni, kerja tak henti sering kunjung tiba dlam kehidupan harian. Sehinggakan masa untuk memanjakan diri tak dpt diberikan dengan sempurna. Kesihatan yg baik adalah aset untuk hidup yg sempurna.

Maka, dengan kesempatan yg ade ni patik dpt laaa lepak kat Tasik Cempaka Bandar Baru Bangi untuk mengambil udara segar disana. Mmg fresh woo lepak kat cna. Bg patik, patik lebih suke p tempat2 santai cm ni sensorang. Bole relax tanpa gangguan dari org lain.

Tasik yg tenang bole menenang kan diri yg kadang kala serabut dengan keadaan sekeliling. Alhamdulillah. Cukup laa dengan 1km berjogging & selebihnya patik jalan mengelilingi tasik ini. Fuhhhh fresh.

Sekian entry kali ni. Jumpa lagi.

-Ahmad Fauzi Aryaan-

You Might Also Like

6 komen

  1. wah besar jugak tasik cempaka tu yek hingga trek jogging pun leh sampai 1 km. Selamat menenangkan diri....

    ReplyDelete
  2. hoho . 1st time jenguk blog ni .

    #take care ok ?

    ReplyDelete
  3. baguslah tu ,,amalkan cara hdup sihat ngee..heheehhe

    ReplyDelete
  4. best kan jogging2 petang, smbil refresh mind!:)

    ReplyDelete
  5. Wah. bestnye dapat joging. lama dah i xjoging. hehe

    ReplyDelete